مصلی سلمان فارسی دومین مرکز واکسیناسیون عمومی اندیشه
مصلی سلمان فارسی دومین مرکز واکسیناسیون عمومی اندیشه
مصلی سلمان فارسی شهر جدید اندیشه از این هفته دیگر پذیرای نمازگزاران جمعه نخواهد بود و به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون عمومی اندیشه با ظرفیت تزریق روزانه ۵ هزار دُز واکسن به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش شهریاریها ، سیزدهمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهرستان شهریار و دومین مرکز در شهر جدید اندیشه امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در مسجد و مصلی سلمان فارسی شهر اندیشه واقع در بازار بزرگ ایرانی اسلامی فاز ۴ افتتاح و آغاز به کار کرد.

این محل که تا هفته گذشته به عنوان مصلی نماز جمعه شهر جدید اندیشه پذیرای مردم بود، از امروز به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهر اندیشه با ظرفیت تزریق روزانه حدود ۵ هزار دُز واکسن از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ فعالیت خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسن بابائیان امام جمعه شهر اندیشه نیز در این باره اظهار کرد: واکسیناسیون عمومی امری لازم است و برای کنترل این بلای خانمان‌گیر بایستی تمامی امور بهداشتی لحاظ شود که در همین خصوص نیز مقام معظم رهبری پا به میدان گذاشت و خود را در ملا عام با استفاده از واکسن ایرانی واکسینه کرد.

وی گفت: در شهر اندیشه نیز این امر در سالن ورزشی ایثار صورت می‌گیرد که به دلیل کمبود فضا تجمعاتی صورت می‌گرفت که باعث اذیت مردم بود و به شبکه بهداشت شهرستان اعلام کردیم که یک مرکز برای شهر اندیشه کم است.

امام جمعه اندیشه بیان کرد: ما نیز اعلام کردیم مسجد و مصلی سلمان فارسی را در اختیار واکسیناسیون قرار داده و هر امکانات و کاری که مورد نیاز باشد برای رهایی مردم از این بلا در اختیار می‌گذاریم.

بابائیان خاطرنشان کرد: لذا مصلی نماز اندیشه در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار می‌گیرد و از این هفته نماز جمعه اندیشه با رعایت تدابیر بهداشتی بیشتر در مسجد امام علی(ع) اقامه می‌شود.