پ
  • شناسه : 12957
  • 06 خرداد 1397 - 9:46
  • 365 بازدید

مصطفی رهگذر” سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد

مصطفی رهگذر” سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد
مصطفی رهگذر” سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد

شهریاریها : سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ماه منصوب شد. به گزارش  خبرگزاری برنا در تهران، طی حکمی از سوی مدیرعامل و رییس هیات مدیره، “مصطفی رهگذر” به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت منصوب گردید. در متن حکم مهندس کریمی برای وی آمده است : “با عنایت به تعهد، […]

شهریاریها : سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ماه منصوب شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا در تهران، طی حکمی از سوی مدیرعامل و رییس هیات مدیره، “مصطفی رهگذر” به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت منصوب گردید. در متن حکم مهندس کریمی برای وی آمده است :

“با عنایت به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی بدینوسیله به موجب این ابلاغ به سمت “سرپرست روابط عمومی” شرکت منصوب می شوید. انتظار می رود در راستای راهبردهای دولت تدبیر و امید در جهت تحقق اهداف تعیین شده با بهره گیری از تجربه صاحب نظران و متخصصان امر، ضمن اجرای وظایف ذاتی آن مرکز در مدیریت ذیل اهتمام ویژه معمول فرمایید : تنظیم روابط و تعامل رسانه ای موثر و کارآمد با اندیشمندان، پیشکسوتان، قهرمانان و جوانان مستعد کشور و اصحاب رسانه تعامل و همکاری با روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مجموعه های ورزشی، ادارات کل استان ها و فدراسیون ها تولید خبر و اطلاع رسانی بهنگام، دقیق و صحیح رویدادها و فعالیت های شرکت هماهنگی با مدیران روابط عمومی مجموعه های ورزشی تابعه توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.”

برچسب ها

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان 13 فروردین 1403

دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان

شهریاریها - مبلغ فطریه بدل از آرد هفتاد (۷۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی صد و هشتاد (۱۸۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و بیست (۱۲۰) هزار تومان تعیین شده است.

شدیدترین تصادفات در کدام استان‌ها رخ داده است؟ 11 فروردین 1403

شدیدترین تصادفات در کدام استان‌ها رخ داده است؟

شهریاریها - جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات خدمات نوروزی و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.