مصاحبه سایت فدراسیون کاراته با بهنوش محمدی ملی پوش شهریاری
مصاحبه سایت فدراسیون کاراته با بهنوش محمدی ملی پوش شهریاری

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری فدراسیون کاراته ؛عضو تیم ملی کاراته جوانان ایران در بخش کومیته دختران ، گفت: آخرین سال حضورم در رده سنی جوانان را پشت سر می گذارم و می خواهم با کسب مدال به رده سنی بالاتر بروم. به گزارش سایت فدراسیون کاراته ، “خانم بهنوش محمدی” متولد ۲۶ آذرماه […]

mohamadi-bbشهریاریها به نقل از پایگاه خبری فدراسیون کاراته ؛عضو تیم ملی کاراته جوانان ایران در بخش کومیته دختران ، گفت: آخرین سال حضورم در رده سنی جوانان را پشت سر می گذارم و می خواهم با کسب مدال به رده سنی بالاتر بروم.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته ، “خانم بهنوش محمدی” متولد ۲۶ آذرماه ، سال ۱۳۷۴ است و کاراته را با هدایت  “خانم فریده یوسف نژاد” در شهریار آغاز کرده است

وی درخصوص شرایط خود برای حضور در مسابقات پیش روی اظهار کرد: وضعیت آمادگی خوبی دارم و در این چند روز باقی مانده تا مسابقات قهرمانی جهان، تلاشم را مضاعف خواهم کرد تا بر یکی از سکوی جهان قرار بگیرم.

کومیته کای وزن منهای ۵۹ کیلوگرم تیم جوانان ایران افزود: در مسابقات جهانی بهترین تیم ها حضور دارند و پیش بینی اینکه بتوانم به مدال دست یاببم بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: سه سال است در رده جوانان به اردوی تیم ملی دعوت می شوم و از تجربیات چند سال اخیر استفاده خواهم کرد تا در جهانی اسپانیا مبارزات خوبی به نمایش بگذارم. ضمن اینکه حضور مربیان با تجربه که خودشان سالها در ترکیب تیم ملی بوده و در مسابقات متعدد شرکت کرده اند، برعملکرد ما و کسب نتایج مطلوب در جهانی اسپانیا تاثیر گذار است.

محمدی با تاکید بر اینکه پس از بازگشت از اسپانیا تمریناتم را برای حضور در رده سنی امیدآغاز می کنم،گفت: مسابقات جهانی اسپانیا آخرین رقابتی است که می توانم در رده جوانان به میدان بروم و از سال آینده باید در مسابقات رده سنی امید شرکت کنم.

کاراته کای تیم ملی جوانان اردوی تیم ملی در شهرستانها را مفید دانست و گفت: برپایی اردو در شیراز و بابلسر تنوع تمرینی خوبی برای ما بود که به شادابی و بالا رفتن روحیه تیم کمک زیادی داشت.

این کومیته کای جوان ایران، مدال طلای مسابقات جام آزاد ترکیه در سال 2012 و مدال برنز مسابقات آسیایی ازبکستان را در همین سال از مهمترین عناوین خود دانست