مشکل افت فشار و قطعی گاز در اندیشه برطرف شد
مشکل افت فشار و قطعی گاز در اندیشه برطرف شد

شهریاریها :رئیس اداره گاز شهرستان شهریار گفت: با انجام عملیات شبانه روزی و نصب دستگاه های ویژه گازرسانی، مشکل افت فشار و قطعی گاز در شهر اندیشه رفع شد. جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه قطعی گاز مناطقی از شهر اندیشه اظهار داشت: طی روزهای اخیر به دلیل کاهش دما و بارش برف […]

n00299155-bشهریاریها :رئیس اداره گاز شهرستان شهریار گفت: با انجام عملیات شبانه روزی و نصب دستگاه های ویژه گازرسانی، مشکل افت فشار و قطعی گاز در شهر اندیشه رفع شد.

جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه قطعی گاز مناطقی از شهر اندیشه اظهار داشت: طی روزهای اخیر به دلیل کاهش دما و بارش برف که منجر به افزایش مصرف گاز شهروندان شد، شاهد قعطی های موردی و غیردائمی در ساعات پیک مصرف در شهر اندیشه بودیم که بحمدالله با انجام عملیات ویژه مشکل مذکور برطرف شد و هم اکنون مشترکان این منطقه از گاز مورد نیاز برخوردارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه قطعی های مذکور، به صورت موردی و غیردائمی در ساعات پیک مصرف اتقاف افتاد در تشریح دلایل بروز این مساله عنوان کرد: همزمان با افزایش مصرف، مشترکانی که در انتهای خطوط انتقال قرار دارند به دلیل عدم پاسخگویی فشار گاز، دچار قطعی می شوند، ممکن است در منطقه ای مشترکان ابتدای کوچه دارای گاز باشند اما در انتهای کوچه شاهد قطعی باشیم اما اینطور نبوده که گاز یک منطقه به طور کلی قطع شود.

وی ادامه داد: به منظور رفع این مشکل یک دستگاه تقلیل فشار به صورت عملیاتی ویژه در شهرک مریم وارد مدار گازرسانی شد، در نقاط دیگر شهر اندیشه نیز طی عملیاتی مناطق پرفشار و کم فشار متعادل شده و گازرسانی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره گاز شهریار در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت گازرسانی به سایر مناطق شهرستان عنوان کرد: خوشبختانه با عملیاتی که طی دو روز گذشته به صورت ویژه و تا پاسی از شب انجام شد، فشار گاز در تمام نقاط شهرستان بالانس شده و از این ساعت به بعد شهروندان با افت یا قطعی فشار مواجه نخواهند شد.

جعفری افزود: در صورت بروز مشکل در هر نقطه ای از شهر، به طور مستقیم آماده پاسخگویی به شهروندان هستیم، سامانه 194 نیز به صورت شبانه روزی آماده اعزام نیروهای امدادی برای رفع مشکلات احتمالی شهروندان است.