مشکل آب شرب شهرستان قدس تا پایان دی امسال تا حدودی رفع می شود
مشکل آب شرب شهرستان قدس تا پایان دی امسال تا حدودی رفع می شود

 شهریاریها :  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران از رفع مشکل آب شرب شهرستان قدس تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این زمینه چاه هایی حفر و تجهیز و از خطوط انتقال آب بهره برداری می شود. به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله براتی ظهر امروز […]

آبفا شهریاریها :  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران از رفع مشکل آب شرب شهرستان قدس تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این زمینه چاه هایی حفر و تجهیز و از خطوط انتقال آب بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله براتی ظهر امروز در نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات آب شرب شهرستان قدس در جمع مسئولان اظهار داشت: با توجه به شدت گرمای هوا در فصل تابستان، از شهروندان درخواست می شود که تا حد امکان از مصرف بی رویه آب شرب خودداری کنند.

وی افزود: شهروندان و ادارات و نهادها برای آبیاری درختان و فضای سبز، تا جایی که ممکن است از آب خام تصفیه نشده استفاده کنند تا دچار مشکل کمبود و قطع آب در استان تهران به خصوص شهرستانهای پرجمعیت نشویم.

این مسئول عنوان کرد: در استان تهران، قدس یکی از شهرستانهایی است که با مشکل در حوزه آب شرب مواجه است که رفع این مشکلات نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان و مسئولان است.

براتی ادامه داد: در واقع باید با اختصاص اعتبارات ملی و استانی، اقدامات لازم جهت حفر و تجهیز چاه ها، احیای قنوات، نوسازی لوله های فرسوده و …. انجام داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران یادآور شد: طبق برنامه ریزی قرار است که به منظور رفع مشکلات آب شرب در شهرستان قدس چاه هایی حفر و تجهیز شوند.

وی بر بهره برداری هرچه سریعتر از خطوط انتقال آب شهید کاظمی در قدس تاکید و اعلام کرد: با تحقق این مهم و راه اندازی مخزن 10 هزار مترمکعبی در این شهرستان، تا دی ماه سال جاری تاحدودی مشکلات رفع خواهند شد..