مشترکین همراه اول با بیش از ۴ میلیارد پیامک به استقبال سال نو رفتند
مشترکین همراه اول با بیش از ۴ میلیارد پیامک به استقبال سال نو رفتند

گروه فناوری شهریاریها : مشترکین همراه اول طی ۶روز آغازین تعطیلات سال نو با تبادل بیش از چهار میلیارد پیامک، سال جدید را تبریک گفتند . به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین همراه اول طی ۴۸ ساعت (از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۹ اسفند۹۱ تا ۱۰صبح یکم فروردین […]

13910728000122_PhotoAگروه فناوری شهریاریها : مشترکین همراه اول طی ۶روز آغازین تعطیلات سال نو با تبادل بیش از چهار میلیارد پیامک، سال جدید را تبریک گفتند .

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین همراه اول طی ۴۸ ساعت (از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۹ اسفند۹۱ تا ۱۰صبح یکم فروردین ماه ۹۲) با تبادل دو میلیارد و۱۸۷میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۲۳پیامک، به استقبال سال جدید رفتند. این در حالی است که در نوروز گذشته، در همین بازه زمانی، کمی بیش از یک میلیارد پیامک رد و بدل شده بود.
همچنین همراه اولی ها در بازه زمانی ۳۶ ساعته (۱۰صبح ۲۹ اسفند۹۱ تا ساعت ۲۲ شب ۳۰ اسفند) دو میلیارد و ۱۲ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۱۲۵ پیامک مبادله کردند.
براساس این گزارش، اوج تبادل پیامک در شبکه همراه اول، ساعت ۱۴ تا ۱۵روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ماه ۹۱ بوده که در این یکساعت ۱۰۹ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۴۶ پیامک مبادله شده است .
همچنین طی ۶ روز تعطیلات نوروزی (از ۲۹ اسفند ۹۱ تا ۴ فروردین ۹۲)، در شبکه همراه اول چهار میلیارد و ۹۳ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۶۳۵پیامک مبادله شده که ضریب موفقیت آنها در مراکز تبادل پیامک ۹۸.۴ درصد بوده است.
گفتنی است هم اکنون همراه اول حدود ۶۸درصد سهم بازار سیم کارت های روشن کشور را در اختیار دارد.