مشارکت ۷۰ پایگاه شهریار در بسیج ملی کنترل فشار خون
مشارکت ۷۰ پایگاه شهریار در بسیج ملی کنترل فشار خون

شهریاریها : رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهریار با اشاره به اجرای طرح ملی کنترل فشار خون گفت : ۲۰ ایستگاه سیار در شهرهای شهریار ، شاهد شهر ، باغستان ، وحیدیه ، فردوسیه ، اندیشه و صباشهر و بیمارستانهای سجاد ، تامین اجتماعی ، میلاد و نور این شهرستان برای اجرای طرح مستقر شده اند […]

شهریاریها : رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهریار با اشاره به اجرای طرح ملی کنترل فشار خون گفت : ۲۰ ایستگاه سیار در شهرهای شهریار ، شاهد شهر ، باغستان ، وحیدیه ، فردوسیه ، اندیشه و صباشهر و بیمارستانهای سجاد ، تامین اجتماعی ، میلاد و نور این شهرستان برای اجرای طرح مستقر شده اند .
دکتر امیر سخاوتی با بیان اینکه هدف طرح کنترل و سنجش فشار خون افراد بالای ۳۰ سال ، زنان باردار و بیماران دیابتی است افزود : این طرح هیچ محدودیت سنی ندارد.
وی گفت : افراد زیر سی سال هم میتوانند به این پایگاهها مراجعه و از خدمات انها استفاده کنند اما اطلاعات انها در سامانه وزارت بهداشت ثبت نمی شود .
دکتر سخاوتی تصریح کرد : عدم توجه به فشارخون بالا یا نامنظم می تواند عواقبی همچون بیماریهای قلبی و عروقی ، مشکلات دید و سرگیجه را به همراه داشته باشد .
شهروندان می توانند تا پایان طرح ، هر روز از ۸ صبح تا ۲۱ به این پایگاهها مراجعه و نسبت به کنترل و سنجش وضعیت فشار خون خود اقدام کنند .
این پایگاهها در روزهای تعطیل نیز دایر هستند .