برنامه گفت‌وگو درامای «رخ به رخ» در چهارمین قسمت خود که جمعه ۲۱ آبان ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود میزبان مسعود شجاعی فوتبالیست و کاپیتان پیشین تیم ملی خواهد بود. به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «رخ به رخ» در قالب یک گفت‌وگو درامای تلویزیونی با اجرای امیرعلی دانایی این […]

 

برنامه گفت‌وگو درامای «رخ به رخ» در چهارمین قسمت خود که جمعه ۲۱ آبان ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود میزبان مسعود شجاعی فوتبالیست و کاپیتان پیشین تیم ملی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «رخ به رخ» در قالب یک گفت‌وگو درامای تلویزیونی با اجرای امیرعلی دانایی این بار میزبان مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌شود. حضور کاپیتان مسعود در برنامه «رخ به رخ» گفتگویی سیال و صمیمانه‌ را رقم می‌زند که این روایت نیز شکلی متفاوت با معاشرت‌های پیشین در این برنامه خواهد داشت.

نزدیک شدن به وجوه کمتر دیده شده از مهمان برنامه و تلاش برای ارتباطی بی‌تعارف و صریح با خودِ واقعی افراد یکی از اهداف این برنامه است. اتفاقی که درباره مسعود شجاعی با روحیه صمیمی و رفتار خالصانه‌اش بسیار قابل پیش‌بینی بود.

در «رخ به رخ»مهمانان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و … انتخاب شده‌اند و تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده که هدف آن رو به رو شدنِ بدون واسطه با احساسات مختلف آدمی است.

گفت و گو درامای «رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.