مزار شهدای ۱۷ شهریور در استان تهران گلباران می شود
مزار شهدای ۱۷ شهریور در استان تهران گلباران می شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه بزرگداشت ۱۷ شهریور یک تکلیف دینی و انقلابی است گفت: مزار شهدای ۱۷ شهریور گلباران می شود.

به گزارش شهریاریها ،حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم ۱۷ شهریور که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد با تاکید بر اهمیت فاجعه دردناک ۱۷ شهریور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی عاشورایی است و شهیدان ۱۷ شهریور فارغ التحصیل های مکتب عاشورا هستند.

محمودی افزود: ۱۷ شهریور رسواگر رژیم طاغوت و سلطنت طلب‌های مزدور است که امروز دنبال فریب افکار عمومی هستند و برخی اسناد حاکی از آن است که در جنایت ۱۷ شهریور اسرائیل نقش داشته است.

وی از مسئولان و متولیان فرهنگی خواست جهت تبیین زوایای این جنایت برای نسل جوان همت بیشتری به خرج دهند و از رسانه ملی و فعالان فضای مجازی خواست جهت این مهم اقدام کنند.

محمودی با بیان اینکه شهدای ۱۷ شهریور از مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند که توسط مزدوران رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و با خون خود آسفالت میدان شهدا را رنگین کردند، اعلام کرد: در روز ۱۷ شهریور ضمن برگزاری مراسم در میدان شهدا مزار شهدا در بهشت زهرا (س) گلباران خواهد شد.