مرکز پزشکی قانونی شهرستان قدس افتتاح شد
مرکز پزشکی قانونی شهرستان قدس افتتاح شد

شهریاریها : مرکز پزشکی قانونی شهرستان قدس صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش خبرنگار مهر، در آیین افتتاح این مرکز ابتدا امام جمعه شهرستان قدس با تبریک افتتاح این مرکز اظهار داشت: برای استقرار یافتن این مرکز تمامی مسئولان شهرستان طی دو سال گذشته تلاش بسیاری کرده […]

IMG11370378شهریاریها : مرکز پزشکی قانونی شهرستان قدس صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین افتتاح این مرکز ابتدا امام جمعه شهرستان قدس با تبریک افتتاح این مرکز اظهار داشت: برای استقرار یافتن این مرکز تمامی مسئولان شهرستان طی دو سال گذشته تلاش بسیاری کرده اند که با لطف خداوند متعال همه این پیگیری ها به بار نشست و امروز این مرکز افتتاح شد.
حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی بر مبنای تعهدی که با خون شهدا و آرمان های امام راحل بسته اند همواره به دنبال خدمت رسانی بی منت به مردم هستند و افتتاح چنین مراکزی در راستای همین امر است.
در ادامه این آیین، فرماندار شهرستان قدس ضمن ارایه گزارشی از افتتاح پروژه های هفته دولت در قدس اظهار داشت: این مرکز هم قرار بود در هفته دولت افتتاح شود که به دلیل آمادگی نداشتن مسئولین به تعویق افتاد.
ناصر آذریفر عنوان کرد: طی دو سال گذشته مسئولان شهرستان قدس پیگیری فراوانی برای استقرار مرکز پزشکی قانونی که یکی از نیازهای اساسی مردم است کردند و امروز قدس شاهد به ثمر رسیدن این تلاش هاست، شهرداری و شورای اسلامی شهر با در اختیار قرار دادن دو واحد آپارتمان و دو نیروی اداری همکاری بسیار خوبی با مرکز داشته و انتظار می رود که سازمان پزشکی قانونی استان نیز با در اختیار قرار دادن تجهیزات و نیروهای تخصصی به فعالیت بهتر این مرکز کمک کند.
این مرکز در اول مرداد سال جاری فعالیت غیررسمی خود را آغاز کرده و صبح امروز به طور رسمی با حضور مدیر کل سازمان پزشکی قانونی استان و مشاور عالی رئیس سازمان افتتاح شد.