مرکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان قدس راه اندازی شد
مرکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان قدس راه اندازی شد

شهریاریها : سرهنگ دوم ˈحجت الله کرمی زندˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفع مشکلات و معضلات خانواده ها و کاهش ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین اهداف تشکیل این مرکز مشاوره است. وی، ارائه مهارت های زندگی، فرزند پروری، کاهش ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر، مسائل […]

انتظامیشهریاریها : سرهنگ دوم ˈحجت الله کرمی زندˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفع مشکلات و معضلات خانواده ها و کاهش ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین اهداف تشکیل این مرکز مشاوره است.

وی، ارائه مهارت های زندگی، فرزند پروری، کاهش ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر، مسائل حقوقی و انتظامی و روانشناسی را از دیگر خدمات مرکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان قدس ذکر کرد.

کرمی زند، ساعت کار این مرکز را 8 صبح تا 14 اعلام کرد و گفت: این مجموعه با بکارگیری کارشناسان مجرب در تلاش است خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کند.

کرمی زند، آگاهی نداشتن از مهارت های زندگی و لجاجت را از مهمترین دلایل اختلاف های خانواده ها دانست و اظهار کرد: مشاوران و مددکاران اجتماعی این مجموعه با ارائه راهکارهای مناسب در تلاش هستند، این معضل اجتماعی راکاهش دهند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس، کاهش تعداد پرونده ها در مراکز انتظامی و مراجع قضایی، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه ها را از جمله مزایای راه اندازی مرکز مشاوره در نیروی انتظامی این شهرستان برشمرد و گفت: این اقدام بخش عمده ای از فعالیت های پلیس را به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه خدمات در مرکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان قدس به صورت رایگان ارایه می شود، افزود: شهروندان در صورت تمایل می توانند برای برخورداری از خدمات این مرکز به آدرس میدان قدس، طبقه دوم مرکز تجاری مراجعه کنند.