مرکز سنجش جسمانی ورزش در استان البرز ایجاد شود
مرکز سنجش جسمانی ورزش در استان البرز ایجاد شود

شهریاریها : کیومرث هاشمی امشب در نشست شورای‌عالی ورزش در استان البرز اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت ویژه‌ای در امر ورزش و پرورش قهرمانی برخوردار است لذا با وجود این ظرفیت‌ها می‌توان در راستای بهبود ورزش قهرمانی این استان اقدامات اساسی را انجام دهیم. وی با بیان اینکه استان البرز مهاجر‌پذیر و دارای قومیت‌های […]

13931011000334_PhotoAشهریاریها : کیومرث هاشمی امشب در نشست شورای‌عالی ورزش در استان البرز اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت ویژه‌ای در امر ورزش و پرورش قهرمانی برخوردار است لذا با وجود این ظرفیت‌ها می‌توان در راستای بهبود ورزش قهرمانی این استان اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه استان البرز مهاجر‌پذیر و دارای قومیت‌های مختلفی است، گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک با 16 ماه تأخیر انجام شد؛ اما خوشبختانه نتایج خوبی از آن به دست آمد.

رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید بر اینکه 62 درصد رشته اعزامی به بازی‌های گوانجو موفق به کسب مدال شدند، تصریح کرد: این آمار در مسابقات آسیایی اینچئون به 68 درصد رسید.

هاشمی با بیان اینکه سعی داریم در اعزام کاروان ورزشی به بازی‌های جهانی و آسیایی کیفی عمل کنیم، گفت:‌ در بازی‌های آسیایی اینچئون به ازای اعزام هر 4 نفر از ورزشکاران یک مدال کسب شد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها در ورزش قهرمانی در کشور از جمله استان البرز بالا است، خاطرنشان کرد:‌ مشکل عمده ورزش کشور عدم هماهنگی دستگاه‌های متولی بخش ورزش است.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه در صورت رفع مشکلات موجود در بخش ورزش می‌توان در بازی‌های جاکارتا اندونزی خوب عمل کرد، تأکید کرد: برای بازی‌های آسیایی 2018 چشم‌انداز خوبی تعیین کردیم و طبق برآمد انجام شده در این دوره از مسابقات 70 مدال رنگارنگ کسب می‌کنیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه ستاد بازی‌های آسیایی 2018 در تمامی استان‌ها باید با ارزیابی دقیق خود ما را یاری کنند، افزود: استان البرز نسبت به سایر استان‌ها در بخش ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار است.