مردم شهریار مشتاق دیدار با رییس جمهوری هستند
مردم شهریار مشتاق دیدار با رییس جمهوری هستند

گروه استقبال شهریاریها : حسین سرمست یکی از شهروندان شهریاری گفت: از طریق رسانه ها مطلع شدم که دکترروحانی روز سه شنبه با مردم شهرستانهای غرب استان تهران دیدار خواهند داشت که حضور رییس دولت تدبیر و امید موجب دلگرمی آحاد مردم است . بهرام ولی نژاد نیز یکی دیگر از شهروندان شهریاری گفت: مردم […]

گروه استقبال شهریاریها : حسین سرمست یکی از شهروندان شهریاری گفت: از طریق رسانه ها مطلع شدم که دکترروحانی روز سه شنبه با مردم شهرستانهای غرب استان تهران دیدار خواهند داشت که حضور رییس دولت تدبیر و امید موجب دلگرمی آحاد مردم است .

بهرام ولی نژاد نیز یکی دیگر از شهروندان شهریاری گفت: مردم شهریار مشتاق و منتظر دیدار با عالی ترین مقام اجرایی کشور هستند و ما انتظار داریم که دولت گامهای اساسی را برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان بردارد که اصلی ترین مشکل ما در منطقه کمبود آب کشاورزی است و دومین مسئله کمبود مراکز درمانی و بیمارستانی است که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد، چون پس از گذشت دو دهه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) هنوز به بهره برداری نرسیده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار نیز گفت: تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه مردم شهریار از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید اندیشیده شده است .

81622172-6477278

سعید روحانی فر  افزود: از هم اکنون شوراهای اسلامی شهری و روستایی برای استقبال با شکوه از رییس جمهوری اعلام آمادگی کرده اند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار خاطر نشان کرد: سفر یک روزه رییس جمهوری به این منطقه تأثیرات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت و دشمنان نظام جمهوری اسلامی این را خواهند دید که وحدت و همدلی بین مردم و دولت براساس ارزشهای اسلامی برقرار است .

وی تأکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و استقبال کنندگان از رییس جمهوری بیش از 300 دستگاه اتوبوس به منظور جابه جایی استقبال کنندگان در محل دیدار واقع در مجتمع شهید ثمری تدارک دیده شده است .

قائم مقام ستاد نماز جمعه شهرستان شهریار گفت: مردم مؤمن شهریار علاقمند دیدار با رییس جمهوری هستند و مردم لحظه شماری می کنند که این دیدار با شکوه در شهرستانهای شهریار، ملارد ، شهر قدس انجام شود، همه اقشار مختلف مردم به صورت پرشور و باشکوه در مراسم استقبال از رییس جمهوری شرکت خواهند کرد.

عباس بیات افزود: مردم با حضور حماسی در استقبال از رییس دولت تدبیر و امید به جهانیان نشان خواهند داد که مطیع رهبر و حامی و پشتیبان دولت تدبیر و امید خواهند بود و امروز دولت و ملت در یک صف در برابر فشارهای سیاسی ، اقتصادی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

آیین استقبال از رییس جمهوری و دیدار عمومی ایشان با مردم صبح روز سه شنبه پنجم خردادماه در مجموعه ورزشی شهید ثمری برگزار خواهد شد.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران روز سه شنبه با هیات همراه برای دیدار با مردم و افتتاح پروژه های عمرانی به غرب استان تهران (شهر قدس ، ملارد و شهریار) سفر خواهد کرد.

حمیدرضا گلدار