مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ناجا در غرب استان تهران
مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ناجا در غرب استان تهران
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ناجا در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،سردار محسن خانچرلی عصر پنج شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در غرب استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری همکاران انتظامی با کمک‌های مومنانه و داوطلبانه با راه اندازی پویش همدلی، به افراد نیازمندان کمک کردند.

خانچرلی با اشاره به اینکه از زمان درگیری شهروندان با ویروس کرونا، کارکنان انتظامی غرب استان تهران اقدامات خوبی جهت رضایتمندی شهروندان انجام داده اند افزود: در ادامه آن می‌توان به رزمایش همدلی مومنانه اشاره کرد، که پرسنل در چند نوبت به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را با تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهدا کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: کارکنان انتظامی استان در این مرحله در ۲ بخش مشارکت فعال داشته اند، که یکی بخش کمک‌های نقدی و دیگری خرید اقلام مورد نیاز که از طریق موکب الشهدا ناجا در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه عنوان داشت: پلیس در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها در خدمت مردم است و در این برهه نیز با برگزاری رزمایش همدلی مومنانه، دغدغه خود را برای کمک به نیازمندان و البته لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند و به کمک نیازمندان شتافتند که امیدواریم این کمک‌ها ادامه داشته باشد.