مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش شهرستان ملارد برگزار شد
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش شهرستان ملارد برگزار شد
همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر طی مراسمی 70 نفر از قهرمانان جهانی، آسیایی و ملی و همچنین 90 نفر از خیرین ورزشی، همیاران ورزشی،هیات های ورزشی برتر و باشگاههای نمونه دولتی و خصوصی و فعالان حوزه ورزش تجلیل شدند.

به گزارش شهریاریها ، آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان در سطوح جهانی،آسیایی و بین المللی با حضور برنجی فرماندار ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه محترم و معزز ملارد،ملاجعفری معاون ورزشی اداره کل، سلیمی رئیس گروه بانوان اداره کل ،زرگر رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل،نظر مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی ،کولیوند شهردار، اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولان در سالن همایش شهید طحانی برگزار گردید.

امام جمعه محترم شهر ملارد در ابتدای این مراسم اظهار داشت: توجه به ورزش حوزه بانوان باید در اولویت کار باشد چرا که امروز شاهد درخشش این عزیزان در رشته های مختلف ورزشی هستیم.

حجت الاسلام حسینی نوری در این باره اظهار داشت: بانوان ما در دوران قبل از انقلاب محدود بودند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در مجامع اجتماعی حضور دارند و با کسب مقام در رشته های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم درخشش بانوان ورزشکار شهرستان ملارد را قوت و از ثمره انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بخش عمده ای از ورزشکاران و مدال آوران دختران و زنان هستند و این از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی و ظرفیت خوب بانوان شهرستان ملارد است که در مجامع بین المللی، آسیای و ملی حضور فعال دارند.

سجاد برنجی به جایگاه زنان در قبل انقلاب و بعد انقلاب را غیر قابل قیاس برشمرد وافزود: جایگاه زنان قبل و بعد انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نیست چراکه امروز بانوان هم در حوزه ورزش وآموزش های عالی و فعالیت های اجتماعی افتخارات بزرگی را کسب نموده اند و این یک نعمت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

وی یاد آور شد: مسئولان شهرستان نیز قطعا برای توسعه مراکز ورزشی طرح و پروژه های خوبی را دارند که انشاءالله با بهره برداری از آنها شاهد رشد و تحول دراین حوزه خواهیم بود.

وی قدردانی ازهمه ظرفیت ها به خصوص نیروی انسانی که نقش ارزشمندی را در تحول، توسعه و معرفی قابلیت های شهرستان برعهده دارند را از وظایف مسئولان و رسانه ها برشمرد و تصریح کرد: امروز مسئولان و رسانه ها درکنار تجلیل از قهرمانان ورزشی باید نخبگان را نیز دسته بندی نموده و در حوزه های مختلف برای عموم معرفی گردند تا مردم سرمایه های بزرگ شهرستان خود را بشناسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد نیز در ادامه این مراسم به حمایت قاطع از همه ورزشکاران ملارد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهرستان ملارد در حوزه ورزش از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است و ورزشکاران برای کسب افتخارات هر چه بیشتر و بهتر نیاز به حمایت و توسعه امکانات دارند.

روح الله طاهری گندمانی ادامه داد: هم اکنون سرانه ورزشی شهرستان ملارد ۴۶ سانتیمتر است که با استانداردها فاصله دارد و امیدواریم که با حمایت و توجه مسئولان استانی و شهرستانی گام های ارزشمندی را برای توسعه فضاهای ورزش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان برای رسیدن به اهداف خود نیازمند حمایت و همراهی تمامی ارگانها و همچنین خیرین بزرگواری است که به سلامت جامعه ، نوجوانان و جوانان توجه داشته و دارند و امیدواریم که با همکاری وهمراهی همه عزیزان فرزندان ورزشکار این شهرستان بیش از پیش در مقاطع جهانی ، آسیایی و ملی بدرخشند.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار حاج احمد اشرف و رضایی منش تجلیل شد.

در ادامه این مراسم از ۹۰ قهرمان ملی پوش ملاردی در سطح جهانی،آسیایی و بی المللی در رشته های مختلف،هیات های ورزشی برتر،همیاران و خیرین ورزشی و باشگاههای نمونه دولتی و خصوصی با اهدای لوح، تندیس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملارد