مراسم افتتاح و کلنگ زنی تامین آب شرب در روستای کردزار
مراسم افتتاح و کلنگ زنی تامین آب شرب در روستای کردزار
اجرای پروژه تجزیه آب های روستایی پروژه‌های بسیارخوبی است که در دست اقدام است و با افتتاح همزمان طرح هاي آب رسانی، مردم روستاها از آب آشاميدني سالم و پايداری بهره مند شدند.

به گزارش شهریاریها ،حضور حمیدرضاجانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، رضا پوررجب مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان تهران، ترکی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران، محمد محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روحانیت معزز و خانواده معظم شهدا، طرح های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران جهت تامین آب شرب روستایی در مجتمع آبرسانی کوثر واقع در روستای کردزار شهرستان شهریارافتتاح و کلنگ زنی شد.
نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این مراسم، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیشاپیش، ایام مبارک دهه فجر را نیز تبریک گفت و افزود: امیدواریم در این ایام، با افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی مطالبات بحق مردم محقق شود.
وی با بیان این نکته که روستاها باید از امکانات بهتر و بیشتری برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: مردم خوب کردزار در زمان جنگ و به پیروزی رسیدن انقلاب ، پیشگام و اثرگزار بودند و در جهت توسعه و آبادانی مناطق روستا اهتمام و جدیت قابل توجهی داشته اند.
مقام عالی دولت در شهرستان شهریار ادامه داد: مدیران فرادستی و مسوولان امر گرچه همیشه منشا خیر و اثر بوده اند اما باید عنایت ویژه ای به روستاها داشته باشند.
طاهری با اشاره به اینکه این برنامه متمرکز و منسجم در سراسر استان در شهرستان شهریار کلید خورد را یک اتفاق مهم برشمرد و از مسوولان تقدیر کرد.
وی گفت: امیدواریم این گونه اقدامات؛ مستمر و موجب افزایش رضایتمندی مردم شهرستان شهریار شود.
فرماندار شهرستان شهریار اجرای این پروژه مهم را مبارک برشمرد و تصریح کرد: پروژه تجزیه آب های روستایی پروژه‌های خوبی است که در دست اقدام است و با افتتاح همزمان طرح های آب رسانی، مردم روستاها از آب آشامیدنی سالم و پایداری بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: در موضوع آب روستاهای شهرستان شهریار مشکلی که قابل بحث باشد، مشهود نیست و امیدوارم که موضوعات باقی مانده در خصوص تامین و تجمیع آب های روستایی در دستور کار قرار گیرد.
طاهری در پایان نگاه دولت به روستاها و توجه به ارزش افزوده که باعث‌آبادانی بیشتر روستا ها شده است را ارزشمند دانست و اظهار داشت: این خدمات در طول چهار ده انقلاب در روستاها ادامه داشته است و انشاءالله این نگاهی که در طول انقلاب منحصر به فرد بوده است اثرات آن تا سالیان سال به نسل های بعدی برسد.