مدیر سابق مایکروسافت ۴ درصد از سهام توئیتر را خریده است
مدیر سابق مایکروسافت ۴ درصد از سهام توئیتر را خریده است

گروه فناوری شهریاریها : گفته می‌شود استیو بالمر- مدیر سابق مایکروسافت – ۴ درصد از سهام کمپانی توئیتر را خریده است. به گزارش خبرآنلاین، حساب کاربری مدیر سابق مایکروسافت در توئیتر بنام @clippersteveb بود که توئیت زیر از سوی وی ارسال‌شده است که در آن نوشته مدتی پیش ۴ درصد از سهام توئیتر را خریده […]

۱۵-۱۰-۱۷-۱۱۳۱۴۷-۱x-1گروه فناوری شهریاریها : گفته می‌شود استیو بالمر- مدیر سابق مایکروسافت – ۴ درصد از سهام کمپانی توئیتر را خریده است.

به گزارش خبرآنلاین، حساب کاربری مدیر سابق مایکروسافت در توئیتر بنام @clippersteveb بود که توئیت زیر از سوی وی ارسال‌شده است که در آن نوشته مدتی پیش ۴ درصد از سهام توئیتر را خریده است و نام وی در کنار سهامداران بزرگ توئیتر مانند الولید بن طلال با ۳ درصد سهم (سی و چهارمین ثروتمند جهان با ۲۸ میلیارد دلار ثروت رسمی) قرارگرفته است.

گفتنی است استیو بالمر با در اختیار داشتن ۳۳۳ میلیون سهم مایکروسافت بزرگ‌ترین سهامدار خصوصی مایکروسافت (حتی بیشتر از بیل گیتس) است و با خریدن سهام توئیتر دست به قمار خوبی زده است، چراکه زمانی سهام را خریده که توئیتر با بحران مدیریتی روبرو بوده و اینک با بازگشت جک دورسی به کرسی مدیریت اجرایی و ورود امید کردستانی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره؛ سهام توئیتر افزایش پیداکرده و امید به تجاری‌سازی محصولات توئیتر در آینده نزدیک، می‌تواند روزهای خوشی را برای وی و سایر سهامداران در پی داشته باشد.

با توجه به ارزش ۲۰ میلیارد دلاری توئیتر در بازار، سهام استیو بالمر اینک ۸۰ میلیون دلار است و باید دید وی در کنار الولید بن طلال با استراتژی‌های امید کردستانی برای توسعه توئیتر کنار می‌آیند یا نه؟

(تغییر حساب کاربری استیو بالمر روی توئیتر و پیام های مبادله شده وی درباره توئیتر را در زیر مشاهده می‌کنید)