محموله مواد مخدر در حمل بار گوجه فرنگی در البرز کشف شد
محموله مواد مخدر در حمل بار گوجه فرنگی در البرز کشف شد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در سطح گسترده در استان البرز فعالیت می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی […]

13911126000291_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در سطح گسترده در استان البرز فعالیت می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که یک محموله مواد مخدر در قالب حمل بار به صورت گوجه فرنگی از یکی از استان‌های مرکزی بارگیری و از طریق یک دستگاه کامیون در حال انتقال به کرج می‌باشد.

سردار گودرزی اظهار داشت: با استقرار چندین اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ساعت‌های اولیه روز گذشته در مسیرهای تردد کامیون مورد نظر و تحت کنترل قرار دادن خودروهای سنگین به صورت نامحسوس در نهایت کامیون مورد نظر مشاهده شد.

گودرزی بیان داشت: ماموران خودرو حامل مواد مخدر را لحظه به لحظه تحت کنترل نامحسوس خود داشتند تا اینکه کامیون به سمت میدان میوه و تره بار کرج ادامه مسیر داده و در بیرون از میدان تره‌بار اقدام به تخلیه بار به داخل دو دستگاه خودرو نیسان وانت و یکدستگاه پراید می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران در هنگام تخلیه مواد در یک اقدام غافلگیرانه پس از توقیف هر چهار دستگاه خودرو چهار نفر از متهمان را دستگیر و مقدار 136 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که در چهار بسته و در بین گوجه فرنگی‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.