محمد بناء کانون استعدادیابی کشتی آموزش و پرورش بهارستان افتتاح کرد
محمد بناء کانون استعدادیابی کشتی آموزش و پرورش بهارستان افتتاح کرد

گروه ورزش شهریاریها : محمد بناء اسطوره کشتی فرنگی کشورمان به همراه اعضای تیم ملی و منصور برزگر با حضور در نسیم شهر، سالن استعدادیابی کشتی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان را افتتاح کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاح این سالن عصر امروز مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، با اشاره […]

24699_175گروه ورزش شهریاریها : محمد بناء اسطوره کشتی فرنگی کشورمان به همراه اعضای تیم ملی و منصور برزگر با حضور در نسیم شهر، سالن استعدادیابی کشتی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاح این سالن عصر امروز مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، با اشاره به وجود استعدادهای بالقوه در این منطقه را فرصت مغتنمی در جهت توسعه ورزش قهرمانی و ملی کشور عنوان کرد.
عبداله نوحی ضمن تقدیر از حضور محمد بنا و منصور برزگر این حرکت خداپسندانه و ارزشمند را باعث تقویت روحیه دانش آموزان ورزشکار دانست و بر حمایت معنوی از این ورزشکاران تاکید کرد.

محمد بنا مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تشکر از همه افرادی که در راه اندازی این کانون استعدادیابی نقش داشته اند، از حضور خود در این مکان اظهار خوشحالی کرد.

وی خطاب به دانش آموزان عضو این کانون ورزشی، با اشاره به خاطراتی از دوران ورزشی خود، رسیدن به قله های قهرمانی را نیازمند استمرار و تمرین فراوان دانست.

در این برنامه دانش آموزان ورزشکار در مقابل میهمانان حاضر در سالن، به اجرای فنون ورزشی پرداختند.

این مرکز استعدادیابی ورزشی در عملکرد چند ماهه گذشته خود ضمن کسب عناوین مختلف استانی و کشوری، توانسته است 3سه دانش آموز را به تیم ملی کشتی معرفی کند.