محصولات چاپی فوق العاده طراحی شده توسط طراحان ایرانی
محصولات چاپی فوق العاده طراحی شده توسط طراحان ایرانی
وب سایت بادروز دنیایی است برای طراحان خلاق و خوش ‌ذوق تا بتوانند در کنار استفاده از فواید همنشینی با دیگران در یک جامعه مجازی مخصوص طراحان، با ایجاد محصولات متفاوت کسب درآمد نیز بکنند.

شهریاریها ، مدیران سایت بادروز نیز مسئولیت چاپ طرح ها را بر عهده خواهند گرفت تا با استفاده از سابقه چندین ساله خود در این حوزه و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های چاپ حال حاضر در کشور، تجربه متفاوت برای خریداران به ارمغان بیاورند.

تضمین کیفیت محصول و چاپ و ارسال سریع آن از دیگر وجوه تمایز بادروز در مقایسه با دیگران است.

دنیای وسیع بادروز به لطف وجود دستگاه های مخصوص برای چاپ روی محصولات مختلف کمکی برای طراحان خواهد بود تا بدون در نظر گرفتن محدودیت های گذشته در عرصه چاپ، طرح های خود را ایجاد و جهت فروش روی سایت قرار بدهند و به عنوان مثال در قسمت پوشاک، طرح های خود را جهت چاپ روی تیشرت و جوراب ارسال کنند.

دیگر چاپ های متداول مانند استیکر و در قسمت پوسترها، پوستر معمولی، پوستر مربعی، پوستر هنری، پوستر هنری مربع، پوستر عکاسی، دراپ بنر و همچنین در قاب عکس ها، قاب پاسپارتو، فوم برد، شاسی، قاب کنواس، قاب کنواس مربع نیز در نظر گرفته شده است.

اما دنیای محصولات هیجان انگیز بادروز به همین جا ختم نمیشود!

دنیای اکسسوری های بادروز شامل ماگ، باندانا، پیکسل، عطر جیبی، پچ حرارتی، دفترچه یادداشت و کیف خرید کتان در کنار محصولات مربوط به دکوراسیون مانند کوسن و ساعت دیواری باعث شده تا فاصله ذهن خلاق یک طراح و محصول نهایی در خانه خریداران فقط یک کلیک باشد.

 

تماس با ما

نشانی : تهران شهریار خیابان معلم روبروی آتش نشانی کوچه نغمه پلاک ۶۸ واحد ۲

تلفن تماس : ۰۲۱۶۵۲۹۹۷۴۴

تلگرام و واتساپ : ۰۹۳۵۴۵۵۴۰۰۵