با حکم وزیر کشور؛ محسن چیبایی شهردار قدس شد
با حکم وزیر کشور؛ محسن چیبایی شهردار قدس شد

شهریاریها : با حکم مصطفی محمدنجار، وزیر کشور، “محسن چیبایی” که تاکنون سرپرست شهرداری قدس بود به سمت شهردار منصوب شد. به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این حکم آمده است: “تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه منویات مقام معظم رهبری و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم […]

110412092123_breakiشهریاریها : با حکم مصطفی محمدنجار، وزیر کشور، “محسن چیبایی” که تاکنون سرپرست شهرداری قدس بود به سمت شهردار منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این حکم آمده است: “تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه منویات مقام معظم رهبری و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم از اولویت های کاری شهرداری است.

پایبندی به معماری اسلامی و ایرانی، رعایت زیبایی و استحکام بناها، توسعه فضاهای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست، از دیگر اولویت های کاری شهرداری است.

انتظار می رود با بالا بردن دقت، سرعت و انضباط در خدمت رسانی، نوگرایی در ارائه خدمت رسانی، جلب مشارکت های مردمی و حفظ و مراقبت از اموال عمومی برای رفع مشکلات مردم کوشا باشید.”

وزیر کشور، بررسی و ریشه یابی نارسایی های شهری و برنامه ریزی برای رفع مشکلات توسعه و عمران شهر با لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های دولت خدمتگزار و حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، همکاری متقابل با مسئولان محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قانون شهرداری و سایر قوانین مربوط برای رفع مشکلات مردم را از دیگر انتظارات این حوزه از شهردار جدید قدس ذکر کرده است.

در این مراسم شهردار قدس اظهار داشت: درآمد شهرداری قدس 230 میلیارد ریال افزایش یافته است.

محسن چیبایی ادامه داد: باید با افزایش ارائه خدمات و ارتقای سطح کمی و کیفی این مهم، زمینه های رضایت شهروندان قدسی فراهم شود.

این مسئول عنوان کرد: اجرای پروژه های کلان اعم از تقاطعهای غیرهمسطح از جمله اولویتهای این شهرداری است.