محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد
محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد
تهران- رئیس پلیس راهور ناجا از تداوم طرح محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه خبر داد و گفت: برای تمدید احتمالی این محدودیت ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می کند.

یه گزارش شهریاریها ، سردار سیدکمال هادیانفر بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح زمستانه در آزادراه تهران- شمال در جمع خبرنگاران گفت: همکاران بنده در پلیس راهور ناجا علاوه بر استقرار در طرح زمستانی در بحث اجرای محدودیت‌های کرونایی در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و گزارشات وزارت بهداشت شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا هستیم، اما محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد و همکاران من در خروجی شهرها برای پرهیز از سفرهای غیرضروری تذکر می‌دهند.

وی از تذکر لسانی به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو برای عدم خروج و یا ورود به شهرها خبر داد و گفت: اگر کسی به تذکرات توجهی نکند، اعمال قانون خواهد شد، که در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

هادیانفر گفت: این جریمه‌ها هم به صورت دستی توسط همکاران من و هم به صورت ثبت دوربین‌ها اعمال می‌شود و در شهرها و کلانشهرها نیز قانون منع تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در حال اجرا است، که از هم وطنان عزیز برای همکاری با پلیس تشکر می‌کنم.

وی افزود: هیچ تنشی بین پلیس و مردم در ورودی و خروجی شهرها در سطح کشور ایجاد نشده است و نهایت همکاری را از سوی مردم شاهد هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور در حال اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد در سطح کشور هستند، گفت: محدودیت‌های تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه خواهد داشت.