بر اساس گزارش‌های منتشر شده لیزا جوی و جاناتان نولان در حال آماده‌سازی پروژه سریالی و پرخرج بر اساس بازی ویدیویی فوق‌العاده محبوب «فال‌اوت» هستند. به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، لیزا جوی و جاناتان نولان، سازندگان سریال محبوب «دنیای غرب» west world، خود را برای خلق سریال علمی‌تخیلی گران‌قیمت دیگری آماده می‌کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر […]

فال اوتبر اساس گزارش‌های منتشر شده لیزا جوی و جاناتان نولان در حال آماده‌سازی پروژه سریالی و پرخرج بر اساس بازی ویدیویی فوق‌العاده محبوب «فال‌اوت» هستند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، لیزا جوی و جاناتان نولان، سازندگان سریال محبوب «دنیای غرب» west world، خود را برای خلق سریال علمی‌تخیلی گران‌قیمت دیگری آماده می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این دو در حال آماده‌سازی مجموعه دیگری بر اساس بازی ویدیویی پسارستاخیزی «فال‌اوت – Fallout» برای پخش از سرویس آنلاین کمپانی آمازون هستند.

نخستین قسمت از مجموعه بازی‌های «فال‌اوت» در سال ۱۹۹۷ و با موضوع دنیایی آخرالزمانی که از پس یک جنگ‌هسته‌ای به جا مانده، منتشر شد. نولان و جوی در پروژه خود سعی دارند ایده یک سرزمین از بین رفته اتمی را در ضدیت با تفکر آرمان‌گرایانه یک اوتوپیای هسته‌ای، به قاب تلویزیون بیاورند.

لیزا جوی و جاناتان نولان این فیلم را در راستای قرارداد سال گذشته خود با آمازون برای ساخت آثار بزرگ و اصطلاحا بلاک‌باستر، تهیه ‌می‌کنند. کمپانی لاینزگیت نیز یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این پروژه است.

در بیانیه مشترک جوی و نولان درباره این سریال آمده است: «فال‌اوت» یکی از بهترین بازی‌های سریالی تاریخ است. هر فصل از این داستان به شدت پرانگاشت و اوهام به قیمت سا‌عت‌های بی‌شماری از زندگی ما تمام شده است که می‌توانستیم با خانواده یا دوستان بگذرانیم. از این رو بسیار خرسند و هیجان‌زده‌ایم که با تاد هاوارد و دیگر دیوانه‌های فوق‌العاده خلاق Bethesda –  کمپانی سازنده بازی – همراه می‌شویم تا این جهان عظیم، ویران‌شده و سیاه را با استودیوهای آمازون عینیت ببخشیم.

«فال‌اوت» آخرین نمونه از اقتباس تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی است. ۴ ماه پیش نیز شبکه HBO از ساخت مجموعه‌ای بر اساس بازی آخرالزمانی «آخرین بازمانده از ما – The Last of Us» خبر داده بود. مجموعه «Halo» در شبکه تلویزیونی شوتایم و «سرزمین‌های مرزی» با بازی کیت بلانشت از دیگر پروژه‌های جاری در صنعت تلویزیون هستند که زمینه‌ آن‌ها بر بازی‌های ویدیویی استوار است.

منبع: صبا