متقاضیان به سایت Refahi.ir مراجعه کنند
متقاضیان به سایت Refahi.ir مراجعه کنند

شهریاریها :سرانجام پس از ماه‌ها بحث و بررسی و تبلیغات رسانه‌ای و 10 روز پس از ورود رسمی به فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از دقایق ابتدایی بامداد امروز فرایند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی آغاز شد. در این مرحله سرپرستان خانواری که شماره سمت راست کد ملی آنها “صفر” است، تا ساعت 12 […]

13930119000588_PhotoAشهریاریها :سرانجام پس از ماه‌ها بحث و بررسی و تبلیغات رسانه‌ای و 10 روز پس از ورود رسمی به فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از دقایق ابتدایی بامداد امروز فرایند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی آغاز شد.

در این مرحله سرپرستان خانواری که شماره سمت راست کد ملی آنها “صفر” است، تا ساعت 12 امشب فرصت دارند تا به سایت Refahi.ir‌ مراجعه کرده و ضمن اعلام مجموع درآمد خانوار خود، تمایلشان برای دریافت یارانه نقدی را اعلام کنند.

به گفته مسئولان، در صورت اعلام اطلاعات اشتباه، جریمه‌ای معادل سه برابر یارانه دریافتی برای افراد تعیین خواهد شد. مقامات سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرده‌اند که ثبت نام در این سایت به منزله موافقت با دسترسی مراجع ذیصلاح به اطلاعات اقتصادی از جمله حساب‌های بانکی خانوار است.

پیش از این با اعلام میزان افزایش قیمت برخی حامل‌های انرژی فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به طور رسمی کلید خورده بود. اما تا کنون با وجود گمانه‌زنی‌های بسیار، قیمت نهایی بنزین از مراجع رسمی اعلام نشده است.