ماندنی شدن شهردار شهریار/ ایرادات با استیضاح شهردار اعیان شد
ماندنی شدن شهردار شهریار/ ایرادات با استیضاح شهردار اعیان شد
شهریار- بهروز کاویانی شهردار شهریار با ۶ رأی موافق اعضای شورای اسلامی در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش شهریاریها ،مرتضی احمدی رئیس شورای اسلامی شهر شهریار صبح امروز پس از جلسه فوق العاده شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع استیضاح شهردار از یک ماه قبل کلید خورده بود و پس از طی تمام مراحل اداری و قانونی در جلسه ۲۵ بهمن ماه با ۶ رأی موافق، صورتجلسه استیضاح شهردار برای فرمانداری شهرستان شهریار ارسال شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه پس از اعلام نظر کمیته انطباق و موکول شدن رأی گیری به امروز، گفت: در جلسه امروز موضوع بند جلسه به رأی گذاشته شده و با توجه به ایراد فرمانداری مبنی بر عدم رعایت تشریفات قانونی در اطلاع رسانی به اعضاء، باید اصرار بر مصوبه انجام می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهریار با اشاره به عدم کسب حد نصاب رأی اعضاء برای اصرار بر مصوبه استیضاح شهردار شهریار بیان کرد: به هر حال امیدوارم شهردار و مدیریت شهری اشکال و ایرادات مشهور و مورد انتقاد مردم و اعضای شورای شهر را که با این استیضاح نیز اعیان شد، در سریع‌ترین زمان برطرف کند.

به گزارش فارس، شورای شهر شهریار در ۲۵ بهمن‌ماه با ۶ رأی موافق بهروز کاویانی شهردار شهریار را استیضاح کرد اما کمیته انطباق فرمانداری به دلیل عدم رعایت تشریفات قانونی و عدم زمان مناسب با توجه به اتمام دوره مدیریت شهری پنجم این مصوبه را تأیید نکرد.