ماندانا دهقان:حضور مداوم در تورهای مطرح اروپا در عملکردم تأثیر مثبت داشت
ماندانا دهقان:حضور مداوم در تورهای مطرح اروپا در عملکردم تأثیر مثبت داشت
شهریاریها - بانوی رکابزن لژیونر کشورمان پس از حضور موفق در تور بین المللی پرتغال گفت: حضور مداوم من همراه تیمم در تورهای متعدد اروپا در عملکردم تأثیر مثبت دارد.

به گزارش شهریاریها ، ماندانا دهقان رکابزن لژیونر ملی پوش کشورمان در پایان تور بین المللی دوچرخه سواری پرتغال در رده چهاردهم ایستاد. رکابزن لژیونر ایران که قبلاً تجربه حضور در تیم‌های امارات، هلند، ویتنام و ژاپن را داشته این باردر پنجمین همکاری خود با تیم‌های باشگاهی خارجی با تیم ZAAF CYCLING اسپانیا در تورهای اروپایی رکاب می‌زند.

ماندانا دهقان در گفتگو با مهر گفت: من در این مدت در تورها و مسابقات مختلف و بزرگی در قاره اروپا شرکت کرده ام.

وی که تیم ZAAF CYCLING اسپانیا را در این رقابت‌ها همراهی می‌کرد ادامه داد: در تور بین المللی پرتغال تیم‌های رده بالای خوبی حاضر بودند. همراه تیم جدیدم در مسابقات مختلفی شرکت کردم که تیم‌های بزرگ دنیا همچون مووی استار، یو ای ایی  در آنها حضور داشتند. در تور پرتغال هم با توجه به حضور رکابزنان مطرح  توانستم در جایگاه چهاردهم این تور چند مرحله‌ای قرار بگیرم.

رکابزن کشورمان بیان کرد: تیم باشگاهی ام تا الان از نتیجه من در تورها و مسابقات مختلف راضی بوده و خودم هم از عملکردم رضایت دارم.

وی با اشاره به تعدد مسابقاتی که در این مدت در آن شرکت داشته است، هم گفت: تجربه خوبی در این مدت کسب کرده ام چون ما همچنین رقابت‌هایی در چنین سطحی را در آسیا نداریم و تجربه نمی‌کنیم مگر اینکه رکابزنان آسیایی در تیم‌های اروپایی رکاب بزنند یا در تورهای این قاره شرکت کنند.