مالیات کارت شارژ موبایل افزایش یافت
مالیات کارت شارژ موبایل افزایش یافت

گروه فناوری شهریاریها : مبلغ موجودی و اعتبار کارت شارژهای تلفن همراه 3 اپراتور فعال کشور با اعمال نرخ های جدید مالیات بر ارزش افزوده در سال 92 نسبت به سال گذشته تغییر و کاهش یافت. به گزارش مشرق به نقل از مهر، مبلغ موجودی و اعتبار کارت شارژهای تلفن همراه 3 اپراتور فعال کشور با […]

gift_cardگروه فناوری شهریاریها : مبلغ موجودی و اعتبار کارت شارژهای تلفن همراه 3 اپراتور فعال کشور با اعمال نرخ های جدید مالیات بر ارزش افزوده در سال 92 نسبت به سال گذشته تغییر و کاهش یافت.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، مبلغ موجودی و اعتبار کارت شارژهای تلفن همراه 3 اپراتور فعال کشور با اعمال نرخ های جدید مالیات بر ارزش افزوده در سال 92 نسبت به سال گذشته تغییر و کاهش یافت.
افزایش سالانه نرخ مالیات فروش و عوارض ارزش افزوده براساس قانون بر نرخ کارتهای شارژ تلفن همراه اپراتورهای اول، ایرانسل و تالیا و رایتل بی تاثیر نبوده و باعث شده مبلغ موجودی اعتبار این کارتهای شارژ نسبت به سال 91 کاهش یابد.
هم اکنون با احتساب 6 درصد مالیات بر ارزش افزوده، اعتبار مکالمه کارت شارژهای سیم کارتهای اعتباری اپراتورهای تلفن همراه با نرخ های جدید محاسبه می‌شود.
این درحالی است که سال گذشته از میزان مبلغ خریداری شده کارت شارژ حدود 5 درصد مالیات کسر می شد که امسال این رقم به 6 درصد رسیده است.