مالکیت مجتمع فرهنگی شهید اینانلو به فرمانداری ملارد واگذار شد
مالکیت مجتمع فرهنگی شهید اینانلو به فرمانداری ملارد واگذار شد

شهریاریها : گره اختلافات چندین ساله شهرستانهای شهریار و ملارد بر سر مالکیت مجتمع شهید اینانلو با مداخله استاندار تهران باز و مالکیت این مجتمع به فرمانداری ملارد واگذار شد. به گزارش خبرنگار مهر، پس از ارتقای بخش ملارد به شهرستان و انتزاع آن از شهریار در سال 88، اختلافاتی بر سر مالکیت مجتمع فرهنگی […]

IMG21575981شهریاریها : گره اختلافات چندین ساله شهرستانهای شهریار و ملارد بر سر مالکیت مجتمع شهید اینانلو با مداخله استاندار تهران باز و مالکیت این مجتمع به فرمانداری ملارد واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ارتقای بخش ملارد به شهرستان و انتزاع آن از شهریار در سال 88، اختلافاتی بر سر مالکیت مجتمع فرهنگی تفریحی شهید اینانلو پیش آمد که متاسفانه پس از گذشته چهار سال، این اختلافات ناشی از دوگانگی مدیریت همچنان ادامه داشت.

این مجتمع در مالکیت فرمانداری شهریار اما در حوزه جغرافیایی ملارد قرار دارد و همین مساله نیز موجب اختلاف شده است، در این راستا در حاشیه سفر استاندار تهران به ملارد و بازدید از پروژه ها عمرانی و کارخانجات این شهرستان، موضوع از سوی مسئولان شهرستانی مطرح شد و خواستار گره گشایی استاندار از این اختلاف کهنه شدند.

فرماندار ملارد در این باره اظهار داشت: اردوگاه شهید اینانلو پس از گذشت چهار سال از ارتقای ساختاری ملارد و انتزاع از شهریار همچنان بلاتکلیف است و برغم قرارگیری در حوزه جغرافیایی ملارد، مالکیت و اسناد رسمی آن متعلق به فرمانداری شهریار است که انتظار می رود استاندار با بررسی جوانب امر دستورات مقتضی را صادر کرده  ما را از این بلاتکلیفی برهانند.

داود کرمی گفت: هم اکنون نیمی از سند این مجتمع به نام شهرداری شهریار و نیمی دیگر متعلق به فرمانداری این شهرستان است.

سید حسین هاشمی نیز پس از استماع موارد مذکور با اشاره به قوانین موجود در این زمینه عنوان کرد: در رابطه با مجتمع شهید اینانلو بر اساس قانون زمانیکه ملارد از شهریار منفک شد، امکاناتی که در اختیار فرمانداری وقت بوده باید بطور کامل به فرمانداری جدید منتقل شود.

استاندار تهران افزود: بر این اساس نیمی از مالکیت مجتمع اینانلو که در اختیار فرمانداری شهریار است بطور اتوماتیک باید به فرمانداری ملارد منتقل شود، در مورد نیمی دیگر که در اختیار شهرداری شهریار قرار دارد نیز باید حداکثر ظرف دو ماه آینده به قیمت کارشناسی تعیین تکلیف شود.

این مسئول تصریح کرد: اگر تا پایان مهلت مقرر این امر محقق نشد و مساله به تعویق افتاد، معاونت عمرانی استانداری موظف است تصمیمات مقتضی را اتخاذ کند.