مالباختگان صرافی «کریپتولند» به سایت گرداب مراجعه کنند
مالباختگان صرافی «کریپتولند» به سایت گرداب مراجعه کنند
تهران- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با توجه به دستگیری مدیران متخلف صرافی «کریپتولند» به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از مالباختگان خواست، مدارک و ادعای خودرا به سایت گرداب ارائه کنند.

به گزارش شهریاریها ، سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام «س. الف » و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی خبر داد.

وی اظهار داشت: کلیه اعضای این صرافی می‌توانند مدارک و ادعاهای خود را در مورد میزان سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/5 به منظور بررسی و رسیدگی ثبت کنند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و بورس ارزهای خارجی در خصوص عواقب کلاهبرداری‌های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از عموم هموطنان خواست : در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش‌تر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی‌های همکاران ما در پلیس سایبری سراسر کشور بهره مند شوند.