ماراتن راهپیمایی از شهریار به چالوس به مناسبت هفته دفاع مقدس
ماراتن راهپیمایی از شهریار به چالوس به مناسبت هفته دفاع مقدس

شهریاریها : گروه کوهنوردی شهریاران با همکاری شرکت تعاونی روستایی شباهنگ و اداره ورزش جوانان شهرستان شهریار و به مناسبت هفته دفاع مقدس، ماراتن راهپیمایی از شهریار به چالوس را برگزار می کنند. در این برنامه گروه راهپیمایی ماراتن شهریاران با تجمع مجموعه ورزشی شباهنگ و در حضور عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

maratoshaشهریاریها : گروه کوهنوردی شهریاران با همکاری شرکت تعاونی روستایی شباهنگ و اداره ورزش جوانان شهرستان شهریار و به مناسبت هفته دفاع مقدس، ماراتن راهپیمایی از شهریار به چالوس را برگزار می کنند.

در این برنامه گروه راهپیمایی ماراتن شهریاران با تجمع مجموعه ورزشی شباهنگ و در حضور عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و امیر سمائی مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی شباهنگ و امیر رحیم پور مدیر مجموعه ورزشی استارت خود را جهت ماراتن آغاز کردند. احمد عبدالوند ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به خاطرات هشت سال رشادت و ازخود گذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: جوانان و ورزشکاران باید بدانند برای حفظ خاک کشور چه رنج هایی کشیده شده است. شایان ذکر است سرپرستی گروه را حسن رهنما بر عهده دارد و این گروه طی مدت 3 روز 130 کیلومتر را از شهریار به چالوس راهپیمایی می کنند.