مادر شهیدان مومنی آسمانی شد
مادر شهیدان مومنی آسمانی شد
حاجیه خانم فاطمه توکلی فرد مادر شهیدان والامقام«مجتبی و محسن مومنی» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان شهریار عصر امروز دوشنبه پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء(ع)تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شهریاریها ، مادر سرافراز شهیدان والامقام «مجتبی و محسن مومنی» که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دو فرزند برومند خود را تقدیم اسلام کرده است، عصر امروز دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
بر اساس این گزارش پیکر این مادر والامقام فردا سه شنبه ساعت 14 از میدان امام خمینی(ره) شهریار تشییع و در گلزار شهدای امام زاده اسماعیل(ع) این شهرستان به خاک سپرده می شود.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «توکلی فرد» مادر شهیدان معظم «مجتبی و محسن مومنی»را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
روح بلند مادر شهیدان والامقام مجتبی و محسن مومنی از خاک پَرکشید و در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
مادری مومنه، متقی، صبور و تربیت یافته مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) که دو فرزند خویش را در راه آرمان های امام(ره) و انقلاب، در مسلخ عشق و ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فدا کرد و پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت.
اینجانب با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان، درگذشت این مادر فداکار را به خانواده معظم شهید و همه وابستگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد. ان شاالله
شهید محسن مومنی دهم شهریور ۱۳۴۲، در شهرستان شهریار دیده به جهان گشود و  بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای امامزاده اسماعیل زادگاهش قرار دارد. برادرش مجتبی نیز در یکی از مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیده است.