کولیوند: هدایت آبهای سطحی در باغستان
کولیوند: هدایت آبهای سطحی در باغستان

شهریاریها : شهردار باغستان شهرستان شهریار از هدایت آبهای سطحی در این شهر خبر داد و گفت:‌ عمران شهری در باغستان شدت گرفت.  محمدصادق کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای بهسازی و گسترش عملیات آسفالت و جدولگذاری شهر از سوی شهرداری اقدامات ویژه ای برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و […]

bagestanشهریاریها : شهردار باغستان شهرستان شهریار از هدایت آبهای سطحی در این شهر خبر داد و گفت:‌ عمران شهری در باغستان شدت گرفت.

 محمدصادق کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای بهسازی و گسترش عملیات آسفالت و جدولگذاری شهر از سوی شهرداری اقدامات ویژه ای برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ایجاد زمینه های رضایت مندی آنها در حال اجرا است.

وی افزود: در این زمینه بیش از 15 هزار متر جدولگذاری از نوع نهر، کانیوو، کفپوش و جدول در سطح شهر باغستان انجام شده و در حال اجرا است.

این مسئول عنوان کرد: یکی از رویکردهای اصلی شهرداری در سنوات اخیر به علت نامساعد بودن جداول معابر و رفیوژها ساماندهی و نوسازی جداول است که با حرکت جهشی رو به جلو برنامه ریزی شده است.

کولیوند ادامه داد: یکی از مسائل مهم در شهرها به خصوص در فصل زمستان و زمان بارش برف و باران، هدایت آبهای سطحی است که مدیران شهری همواره در صدد رفع این مشکل هستند.

شهردار باغستان شهرستان شهریار یادآور شد: هدایت آبهای سطحی از جمله خروجی های مهم طرح جدولگذاری و پیاده روسازی است، درو اقع وجود جدول در ساختار و المان شهری یکی از مصالح و عناصر معمول شهر شمرده می شود و این ساختار جایگاه خاص و کار آمدی در مبلمان شهری دارد.