قول مساعد فرماندار شهریار برای آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای
قول مساعد فرماندار شهریار برای آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای

شهریاریها : فرماندار شهریار با اشاره به معضلات ترافیکی این شهرستان گفت: قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر نسبت به آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای اقدام عملیاتی صورت پذیرد. نورالله طاهری عصر امروز در آئین آغاز عملیات برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه بخش مسکن موتور محرک […]

شهریاریها : فرماندار شهریار با اشاره به معضلات ترافیکی این شهرستان گفت: قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر نسبت به آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای اقدام عملیاتی صورت پذیرد.

نورالله طاهری عصر امروز در آئین آغاز عملیات برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه بخش مسکن موتور محرک عبور از شرایط سخت اقتصادی است اظهار داشت: جای خوشحالی است که در شرایط سخت کنونی دولت برای تأمین مسکن و اشتغال‌زایی اقدام ملی تولید و عرضه زمین مسکن را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: شهرستان شهریار با جمعیت ۸۰۰ هزار نفری که با جمعیت ۴ استان برابری می‌کند در زمینه راه‌های مواصلاتی خود با مشکلات عمده‌ای روبه رو است‌.

فرماندار شهریار بیان کرد: ترافیک سنگین در نوبت‌های صبح و عصر یکی از معضلات جدی شهریار است که باید برای آن تدبیر مناسبی صورت گیرد.

طاهری همچنین با اشاره به آمادگی شهرستان شهریار برای واگذاری زمین جهت احداث مسکن گفت: شهرستان شهریار و شهر اندیشه از ظرفیت‌های بسیاری برای تولید و عرضه زمین برخوردار است که می‌توان به شکل بهینه از آن‌ها استفاده کرد.

وی همچنین تأکید کرد: به عنوان فرماندار شهریار قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر نسبت به آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای اقدام عملیاتی صورت پذیرد.