قهرمانی ماشین سازی اراک در لیگ اسکیت سرعت جوانان و بزرگسالان کشور
قهرمانی ماشین سازی اراک در لیگ اسکیت سرعت جوانان و بزرگسالان کشور

گروه ورزش شهریاریها : در پایان مرحله چهارم و نهایی لیگ اسکیت سرعت آقایان کشور، تیم ماشین سازی اراک با غلبه بر همه حریفان، عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در مرحله چهارم و نهایی این مسابقات که در آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی […]

۲۸۰۶۹۴۱گروه ورزش شهریاریها : در پایان مرحله چهارم و نهایی لیگ اسکیت سرعت آقایان کشور، تیم ماشین سازی اراک با غلبه بر همه حریفان، عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در مرحله چهارم و نهایی این مسابقات که در آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد پس از ماشین سازی تیم های نزاجای خراسان رضوی و آریا اسکیت یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت های مرحله چهارم این مسابقات در ۳۰۰ متر بزرگسالان فرزاد مرادی از ماشین سازی اول شد، سعید حاج محمدی از بونت ستارگان آذربایجان غربی در جایگاه دوم ایستاد و پوریا قاسم پور از آریا اسکیت یزد به مقام سومی رسید.

در ۳۰۰ متر رده سنی دوم محمد رضا عابدی از آریا اسکیت یزد مقام اول را از آن خود کرد. محمد سروش مهر از ماشین سازی اراک دوم شد و مهدی ثمره – عباس – از نزاجای خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

در ۳۰۰ متر رده سنی اول دانبال زارع و امیرحسین رضایی از نراجای خراسان رضوی اول و دوم شدند و فرید سارنج از آریا اسکیت یزد به مقام سوم رسید.

در ۱۰۰۰۰ متر بزرگسالان فرشید شایان از ماشین سازی اراک اول شد، امین مهذب نیا از اس فلای یک در جایگاه دوم ایستاد و امیرابوطالب از آریا اسکیت یزد سوم شد.

در ۱۰۰۰۰ متر رده سنی دوم محمد امین حیدری از نزاجای خراسان رضوی به مقام نخست رسید، یوسف حجتی از آریا اسکیت یزد دوم شد و محمدمیرزا آقاسی از هیات اسکیت تبریز در جایگاه سوم ایستاد.

در ۱۰۰۰۰ متر رده سنی اول، مصطفی گلمکانی از نزاجای خراسان رضوی به مقام نخست رسید، داود میر محمد صادقی از آریا اسکیت یزد دوم شد و سبحان جاویدان فر از ماشین سازی اراک به مقام سومی رسید.

در ۱۰۰۰ متر امدادی رده سنی دوم مهدی ثمره – مسعود – از نراجای خراسان رضوی به مقام اول رسید. مهیار نیک پور از همین تیم دوم شد و محمدرضا عابدی از آریا اسکیت یزد به مقام سومی رسید.

در ۱۰۰۰ متر رده سنی اول، دانیال زارع از نزاجای خراسان رضوی به مقام نخست رسید، داود میرمحمد صادقی از آریا اسکیت یزد دوم شد و امیرحسین رضایی از نزارجای خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

در ۱۰۰۰ متر بزرگسالان نیز پوریا قاسم پور از آریا اسکیت یزد اول شد، فرشید شایان از ماشین سازی اراک در جایگاه دوم ایستاد و امین مهذب نیا از اس فلای یک به مقام سومی دست یافت.

در امدادی رده سنی اول نیز تیم های نزاجای خراسان رضوی، آریا اسکیت یزد و ماشین سازی اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

در امدادی رده سنی دوم آریا اسکیت یزد، نزاجای خراسان رضوی و ماشین سازی اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در امدادی بزرگسالان نیز ماشین سازی اراک، آریا اسکیت یزد و اس فلای یک عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است در این مسابقات، علی رضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت، خانم علی بخشی رییس هیات اسکیت استان مرکزی و مهندس نظام آبادی مسوول ورزش ماشین سازی این استان جوایز و مدال های ورزشکاران را اهدا کردند.