قهرمانی تیم فوتبال بزرگسالان شهدای فردوسیه در مسابقات لیگ برتر شهریار
قهرمانی تیم فوتبال بزرگسالان شهدای فردوسیه در مسابقات لیگ برتر شهریار

شهریاریها : تیم فوتبال شهدای این شهر در مسابقات نیم‌فصل لیگ برتر این شهرستان مقام قهرمانی را از آن خود کرد. در پی تلاش‌های سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان شهدای شهر فردوسیه به سرپرستی حمید طاهری و با کوشش و درایت‌های سرمربی این تیم حسین نفر، در مسابقات نیم‌فصل لیگ برتر شهرستان شهریار قهرمان شد. این […]

-۲۸_۱۲-۲۷-۵۱شهریاریها : تیم فوتبال شهدای این شهر در مسابقات نیم‌فصل لیگ برتر این شهرستان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در پی تلاش‌های سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان شهدای شهر فردوسیه به سرپرستی حمید طاهری و با کوشش و درایت‌های سرمربی این تیم حسین نفر، در مسابقات نیم‌فصل لیگ برتر شهرستان شهریار قهرمان شد.

این قهرمانی حاصل تلاش‌های تک‌تک فوتبالیست‌های شهر بوده که توانستند در شهرستان شهریار با سربلندی و سرافرازی بدرخشد و خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فردوسیه در راستای تقویت رشته‌های ورزشی مختلف خصوصاً فوتبال تلاش‌ها و حمایت‌های چشمگیری داشته و برای رسیدن به نقطه ایده‌آل همکاری و هماهنگی قابل توجهی تاکنون داشته‌اند.

شهردار شهر فردوسیه با تجهیز سالن‌های ورزشی شهر و تشکیل جلسات تخصصی متعدد با معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سعی بر این دارد تا نگاه ویژه‌ای در خصوص کلیه رشته‌های ورزشی در شهر داشته و شاهد رشد و شکوفایی تک‌تک جوانان در مقام‌های قهرمانی کشور باشند.