قمری: دور مجموعه آزادی برای دوچرخه سواران ۲ ماه دیگر آسفالت می‌شود
قمری: دور مجموعه آزادی برای دوچرخه سواران ۲ ماه دیگر آسفالت می‌شود
رئیس فدراسین دوچرخه‌سواری گفت: خیابان‌های اطراف مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی با مساعدت شهرداری تهران آسفالت و لاین ویژه‌ای برای دوچرخه‌سواران احداث می‌شود.

به گزارش شهریاریها ، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، امروز رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از آسفالت شدن خیایان‌های اطرف مجموعه ورزشی آزادی و احداث لاین ویژه دوچرخه‌سواران و برای سهولت تمرینات ملی‌پوشان تیم ملی خبر داد.

به گفته خسرو قمری این پروژه با مساعدت ویژه شهردار تهران جناب پیروز حناچی و پیگیری‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره آسفالت اطراف ورزشگاه آزادی گفت: بی شک این نمونه اقدامات می‌تواند در آینده نزدیک برگ زرین و خلق یک اثر ملی در حوزه ورزش به خصوص در رشته پر طرفدار دوچرخه‌سواری تبدیل گردد. ایجاد بستر مناسب و احداث لاین برای دوچرخه‌سواران در حالی تا ۲ ماه دیگر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که سالیان سال بسیاری از ملی‌پوشان و ورزشکاران استان تهران بدون هیچ امنیتی در کنار خیابان تمرین می‌کردند.

قمری در ادامه خاطر نشان کرد: این پروژه در مساحت ۸ کیلومتر در دور ورزشگاه با بستر سازی مناسبت و همچنین با قوانین و امکانات روز دنیا به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید. با برنامه‌ریزی و جلساتی که با راهور داشتیم قرار است برای امنیت و حفظ جان ملی‌پوشان و دوچرخه‌سواران علاوه بر نصب تابلوهای فرهنگی، دوربین های مدار بسته هم لحاظ شود تا دوچرخه‌سواران ما با خیالی آسوده تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که شخصا با شهردار تهران داشتم و پس از پیگیری‌ها و تعاملات ویژه و لازم معاونت شهرداری تهران مناف هاشمی صورت گرفت. این پروژه قرار است طی دو ماه انجام شود تا دوچرخه‌سواران تهرانی و ورزشکاران تیم‌های ملی ما با سهولت بهتری تمرینات خودشان در اطراف مجموعه ورزشی آزادی داشته باشند. بی شک هر چه تمرینات ملی‌پوشان ما در این برهه از زمان که به خاطر کرونا به تعویق افتاده بود بهتر انجام شود امیدوارم در مسابقات آینده داخلی و برون مرزی شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

 

https://static3.borna.news/thumbnail/F0mTjmxCrB9Q/7wt65Gb8rql7LMCB_3wsMdvKpm6ZZKQ2CA-9r_AgnacOCrf2eDepF98IdgakXJBpLJNGmuP5oM5cLkLoTnBAg-w0ueiy-VA7ZUcm6GSeX_-_EPG9iwc3AQ,,/66666.jpg