قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد
قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد
شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به اجرای رای تخریب مجموعه ۳ هکتاری قصر طاووس در حریم فردوسیه شهریار با توجه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز قطعی، گفت: در این پرونده افراد بانفوذ و متصل سعی در انجام اقدامات مزورانه و دور زدن قانون بودند.

به گزارش شهریاریها ، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار پیرامون تخریب مجموعه قصر طاووس در حریم فردوسیه شهریار اظهار داشت: بارها تذکر دادیم که در بحث تغییر کاربری سیاست‌های دستگاه‌های قضایی و قوانین مشخص است و بارها نیز تذکر و توصیه کردیم.

وی افزود: این تغییر کاربری‌ها به وضعیت اقتصادی جامعه و موضوع تولید نیز ضربه می‌زند و هم پول‌های نامشروعی وجود دارد که به هر حال شخصی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کند بایستی مبالغی را به به برخی از دستگاه‌ها و نهادها پرداخت کند تا آن‌ها چشمانشان را ببندند.

دادستان شهرستان شهریار بیان داشت: ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغات مفاسد خاص به خود را به دنبال دارد و پیرو اقدامات صورت گرفته قبلی در این نقطه گزارشی به دادستان واصل شد که افرادی بانفوذ و متصل در این پرونده دخیل هستند.

عسگری پور با اشاره به پیگیری و صدور دستور قلع و قمع مجموعه قصر طاووس و اجرای در روز جاری گفت: در این مجموعه قطعه بندی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته بود و بعضی از اوقات نیز اشخاص علاوه بر دور زدن قانون، دست به اقدامات مزورانه برای فریب مسؤولان می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات سودجویان برای دور‌زدن قانون ادامه داد: تغییر کاربری در این نقطه مطابق تشخیص کارشناسان جهاد کشاورزی واضح و قطعی بوده و از حالت اولیه ها خارج شده بود.