قرچک شهرستان شد/ استان تهران 16 شهرستان شد
قرچک شهرستان شد/ استان تهران 16 شهرستان شد

شهریاریها : سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از ابلاغ فوری شهرستان قرچک توسط سخنگوی هیئت دولت خبر داد. دکتر سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر ابلاغ شهرستان قرچک اظهار داشت: ارتقای بخش قرچک به شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰هزار نفر یکی از مطالبات بحق مردم […]

naghaviشهریاریها : سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از ابلاغ فوری شهرستان قرچک توسط سخنگوی هیئت دولت خبر داد.

دکتر سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر ابلاغ شهرستان قرچک اظهار داشت: ارتقای بخش قرچک به شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰هزار نفر یکی از مطالبات بحق مردم این بخش بود که از ابتدای دوران نمایندگی خود به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه حوزه انتخابیه خود مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به برخی از موانع پیش روی شهرستان شدن قرچک افزود: با مساعدت وزیر کشور، استاندار تهران و معاون سیاسی وزیر کشور تمامی موانع و مشکلات شهرستان شدن قرچک برطرف شد و این موضوع امروز چهارشنبه پس از تصویب در صحن هیئت دولت توسط سخنگوی دولت، ابلاغ شد.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار فرمانداری قرچک تا اواخر سال جاری افزود: بودجه اعتباری شهرستان قرچک از ابتدای سال ۹۲به صورت مستقل از شهرستان ورامین در نظر گرفته می شود و این امر موجب ارتقای ساختاری شهرستان قرچک خواهد شد.

نقوی با تبریک تحقق آرزوی دیرینه مردم دیار ۱۵خرداد ۴۲به مردم قرچک گفت: از زحمات فراوان و مساعدت های دولت محترم، وزیر کشور و استاندار در این راستا کمال تقدیر و تشکر را دارم و امید می رود تا با توجه ویژه خود به مناطق مختلف این شهرستانها، گامی مؤثر در رفع محرومیت های چند ده ساله این مناطق برداشته شود.