پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هفت بازیکن جدید گرفته که در این بین ۳ بازیکن پول قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند. کم نیستند کسانی که معتقدند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و حتی از فصل گذشته هم بهتر بسته شده است. یحیی گل‌محمدی در هفته آخر مرداد فهرست خرید خود […]

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هفت بازیکن جدید گرفته که در این بین ۳ بازیکن پول قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند.

کم نیستند کسانی که معتقدند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و حتی از فصل گذشته هم بهتر بسته شده است. یحیی گل‌محمدی در هفته آخر مرداد فهرست خرید خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس داد تا تکلیف آنها برای نقل و انتقالات مشخص شود. در فهرست ابتدایی نام افرادی چون دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، محمد میری، مهدی مهدی‌پور، عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو، حامد لک و سعید آقایی دیده می‌شد. در ادامه با جدایی مهدی ترابی این لیست دچار تغییر شد و احسان پهلوان نیز به آن راه پیدا کرد و خیلی زود پرسپولیسی شد. در مجموع دانیال اسماعیلی‌فر، محمد میری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور و شهریار مغانلو نفراتی بودند که سرخ‌ها از جذب‌شان ناکام ماندند. همچنین شایعات زیادی درباره حضور رضا اسدی در تیم پرسپولیس به گوش می‌رسید که حضورش در لیگ اتریش از دو ماه قبل قطعی شده و عملاً راهی برای به خدمت گرفتن او وجود نداشت.

خارج از این لیست آرمان رمضانی و علی شجاعی هم پرسپولیسی شدند که احتمالاً دلیلش ناکامی در خرید مغانلو و جدایی علی علیپور بوده است. بنابراین پرسپولیس با خرید حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی، آرمان رمضانی و عیسی آل‌کثیر پرونده نقل و انتقالات خود را بست. بازیکنانی که تقریباً جملگی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده و کمک کردند پرسپولیس به فینال این مسابقات صعود کند. برخی از این بازیکنان ازجمله عیسی آل‌کثیر پیشنهادی ۳ برابر پرسپولیس داشتند اما تصمیم گرفتند پیراهن قرمز را بپوشند. اغلب این بازیکنان جدید فقط و فقط به عشق پرسپولیس با رقمی پایین‌تر به این تیم پیوستند در حالی‌که شنیدیم هنوز ریالی بابت قراردادهای لیگ بیستم دریافت نکرده‌اند!

در این میان گفته می‌شود میلاد سرلک هافبک سرحال فصل گذشته شهرخودرو که برای دریافت رضایتنامه چک شخصی به تیم مشهدی داده است فقط ۵۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته و سعید آقایی و حامد لک نیز مبالغ اندکی از قرارداد فصل جدید خود را گرفته‌اند. این در حالی است که بقیه بازیکنان جدید پولی بابت قرارداد خود نگرفته‌اند!

هرچند صدای این بازیکنان تازه‌وارد درنیامده اما باشگاه و مدیران جدید آن باید هرچه زودتر فکری به حال این مشکل کنند. البته بازیکنان قدیمی پرسپولیس نیز بابت فصل جدید هیچ دریافتی‌ای نداشته‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی تنها پاداش بردهای خود در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده و منتظرند جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس فکری به حال آنها داشته باشد. بازیکنان جدید پرسپولیس قید پیشنهادات وسوسه‌انگیز تیم‌های صنعتی را درحالی زدند که می‌توانستند در این تیم‌ها ۳۰ درصد دریافتی داشته باشند.