فقط۲۰ نمایشگاه بهاره در استان تهران دارای مجوز است
فقط۲۰ نمایشگاه بهاره در استان تهران دارای مجوز است

شهریاریها : معاون اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه فقط ٢٠ نمایشگاه بهاره در استان تهران دارای مجوز است گفت: نمایشگاه های متخلف و بدون مجوز پلمب می شوند. محمد امامی امین، با حضور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران و با اشاره به نظارت بر قیمت فروش کالاهای اساسی در ایام پایان […]

شهریاریها : معاون اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه فقط ٢٠ نمایشگاه بهاره در استان تهران دارای مجوز است گفت: نمایشگاه های متخلف و بدون مجوز پلمب می شوند.

محمد امامی امین، با حضور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران و با اشاره به نظارت بر قیمت فروش کالاهای اساسی در ایام پایان سال اظهار داشت: در هفته جاری بازدید از سردخانه پرتقال در شمس آباد را در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: امسال برای تنظیم بازار میوه شب عید مشکلی نداریم اما کنترل ها برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان انجام می شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تأکید رئیس جمهور در خصوص کنترل تنظیم بازار گفت: نظارت ها برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت اقلام اساسی در ایام منتهی به شب عید و آغاز سال جدید ادامه دارد.

امامی امین در ادامه بیان داشت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان تهران فقط ٢٠ نمایشگاه بهاره در استان تهران( پنج نمایشگاه در شهر تهران و ١۵ نمایشگاه در شهرستان های استان) فعال خواهند شد.

وی ادامه داد: فعالیت هر نمایشگاه بهاره به جز این نمایشگاه های دارای مجوز ، تخلف است و از طریق فرمانداران و نیروی انتظامی نسبت به پلمب آنها اقدام می شود.