فستیوال مدارس فوتبال شهریار برگزار شد
فستیوال مدارس فوتبال شهریار برگزار شد

گروه ورزشی شهریاریها : مسابقات فستیوال مدارس فوتبال شهرستان شهریار با حضور بیش از 150 نونهال و نوآموز فوتبالیست از شش مدرسه فوتبال هما، شهریار ویژن ،ستارگان ،آرمین ، بهمن و هلال احمر در شهریار برگزار شد. این رقابت ها در سه رده سنی زیر 8 سال، زیر 10 سال و زیر 12 سال تحت نظارت […]

IMG_2884گروه ورزشی شهریاریها : مسابقات فستیوال مدارس فوتبال شهرستان شهریار با حضور بیش از 150 نونهال و نوآموز فوتبالیست از شش مدرسه فوتبال هما، شهریار ویژن ،ستارگان ،آرمین ، بهمن و هلال احمر در شهریار برگزار شد.

این رقابت ها در سه رده سنی زیر 8 سال، زیر 10 سال و زیر 12 سال تحت نظارت هیات فوتبال شهرستان شهریار، با قضاوت داوران جوان کمیته داوران شهرستان شهریار برگزار شد.

بر اساس آئین نامه فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات مدارس فوتبال در این رقابت ها هیچ نتیجه ای ثبت نمی گردد و هدف از آن آشنایی نوآموزان و نونهالان فوتبالیست با شرایط یک مسابقه واقعی فوتبال بدون تاثیرات روحی و روانی ناشی از برد و باخت یک مسابقه فوتبال است.

بر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  بازیکنان منتخب به مسابقات استانی مدارس فوتبال در تهران اعزام خواهند شد.

ایده برگزاری این فستیوال و تمامی برنامه ریزی های آن توسط سیدعلی مروج مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال شهریار بوده است که بنا دارد در شهریور ماه پیش رو مسابقات رده سنی زیر 14 سال را برای اولین در شهرستان شهریار برگزار کند.

گفتنی است ریاست اداره ورزش و جوانان شهریار و رییس هیات فوتبال شهرستان شهریار از این فسیتوال که در مجموعه ورزشی هلال احمر این شهرستان برگزار شد دیدن کردند.