فرنگی‌کار شهریاری قهرمان آسیا شد
فرنگی‌کار شهریاری قهرمان آسیا شد

گروه ورزش شهریاریها : احمد عبدالوند  با اشاره موفقیت فرنگی‌کار اهل شهرستان شهریار در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اظهار کرد: مهدی علیاری فرنگی‌کار اهل شهرستان شهریار در وزن 98 کیلوگرم با پیروزی در دیدار نهایی، مدال طلا را بر گردن آویخت. وی با اشاره به روند مسابقات بیان کرد: علیاری پس از استراحت در […]

13930708000666_PhotoA

گروه ورزش شهریاریها : احمد عبدالوند  با اشاره موفقیت فرنگی‌کار اهل شهرستان شهریار در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اظهار کرد: مهدی علیاری فرنگی‌کار اهل شهرستان شهریار در وزن 98 کیلوگرم با پیروزی در دیدار نهایی، مدال طلا را بر گردن آویخت.

وی با اشاره به روند مسابقات بیان کرد: علیاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه سه بر صفر از بیک سلطان محموداف از کشور قرقیزستان را از پیش رو برداشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار تصریح کرد: وی در نیمه‌نهایی با نتیجه چهار بر یک از سد مارگولان آسیمبیکوف، قهرمان آسیا از کشور قزاقستان گذشت و به مسابقه فینال راه یافت.

وی ادامه داد: این کشتی‌گیر شهریاری در مسابقه پایانی با نتیجه شش بر صفر دی ژیائو، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از چین که در بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به شکست این کشتی‌گیر شده بود را درهم کوبید و سومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و قهرمانی جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را قطعی کرد.

عبدالوند در پایان متذکر شد: این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سالن اسپایر دوحه قطر برگزار شده و از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است و کشتی‌گیران ایران توانستند عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورند.