فرنود حسنی؛ هدف گروه رسانه ای رانینگ تاک تولید محتوای تخصصی و آموزش است
فرنود حسنی؛ هدف گروه رسانه ای رانینگ تاک تولید محتوای تخصصی و آموزش است
شهریاریها - رانینگ تاک، رسانه تخصصی رانینگ ایران درباره دویدن و بیشتر از دویدن بیا با هم از دویدن صحبت کنیم و یاد بگیریم ·

به گزارش شهریاریها ،فرنود حسنی سرگروه تیم رسانه ای رانتیگ را این گونه معرفی کرد: ایده راه‌اندازی رانینگ‌‌تاک در بهار ۱۳۹۹ شکل گرفت و هدف اولیه آن ایجاد رسانه‌ای برای تولید محتوای تخصصی با رویکرد آموزش مسائل کاربردی رانینگ بوده است.

وی از مهم ترین اهداف این رسانه را معرفی مکان‌های مناسب دویدن، تحلیل کفش‌های مناسب دویدن، معرفی مربیان، کتاب‌ها و حتی فروشگاه‌های رانینگ در دستور کار اولیه این گروه به عنوان رسانه تخصصی برشمرد.

مدیر گروه این رسانه افزود به مرور و با توجه به لزوم ایجاد فرهنگ عمومی دویدن تلاش شد تا هم از نظر محتوایی و هم از نظر اجرایی رویکرد را آموزشی تر پیش ببریم و با همین هدف مسائل و مبانی رانینگ تولید و منتشر شد. همچنین یک سری برنامه‌ و رویدادهای رایگان گروهی و کلاس‌های تخصصی رانینگ‌ تدارک دیده شد تا همه بتوانند از فرصت دویدن استفاده کنند.

حسنی با اشاره به اینکه در آغاز این گروه محدود به تهران شروع به فعالیت نمود ولی با با توجه به استقبال و درخواست متعدد از شهرهای مختلف رانینگ‌‌تاک در شهرهای دیگر زیر نظر مربیان خوب هر شهر آغاز به فعالیت کرد.

وی در پایان با بیان این که معمولا اهداف متفاوتی را برای رسانه های تخصصی ورزشی لحاظ می‌کنند، داشتن بحث تحلیل و تفسیر، شفاف‌سازی و در عین حال ارایه‌راهکارهای مناسب از سوی کارشناسان و مربیان از مهمترین شاخصه های رسانه رانینگ تاک با بالاترین استانداردها خواهد بود.

 

رانینگ تاک در شبکه های مجازی – اینستاگرام