فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر: وسوسه‌های شیطانی جان برادری را گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر: وسوسه‌های شیطانی جان برادری را گرفت

شهریاریها :ابراهیم حسن آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در پی کشف یک جسد، قاتل برادرکش در محل وقوع قتل در ظرف کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد. وی بیان داشت:  مقارن ساعت 19 مورخه 13 دی دو پسر بچه حدودا 11 ساله به کانکس نیروی انتظامی شهرک امام حسین […]

13920631000193_PhotoAشهریاریها :ابراهیم حسن آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در پی کشف یک جسد، قاتل برادرکش در محل وقوع قتل در ظرف کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت:  مقارن ساعت 19 مورخه 13 دی دو پسر بچه حدودا 11 ساله به کانکس نیروی انتظامی شهرک امام حسین (ع) مراجعه و اعلام داشته‌اند که جسد فرد جوانی در حوالی استاد شهریار بر زمین افتاده است.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری و تیم تشخیص هویت و دایره قتل پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر به محل اعزام شده و با جسد مرد جوانی حدود 24 ساله روبه رو شدند.

حسن‌آبادی گفت: در مراجعه ماموران پلیس آگاهی و معاینات اولیه پزشکی قانونی از جسد و تحقیقات اولیه از اهالی محل، مشخص شد جسد متعلق به فردی به هویت مهدی – م 24 ساله و ساکن همان منطقه است که به دلیل اصابت چندین ضربه شدید چاقو به قتل رسیده است.

وی بیان داشت: با شناسایی مقتول، همسر مقتول به نام سوسن–ن 21 ساله که در محل حاضر شده بود مورد تحقیقات پلیس قرار گرفت که وی اظهار داشته، ساعتی قبل به همراه همسرم از منزل خارج شده و پس از خرید تنقلات قصد رفتن به پارک را داشتیم که ناگهان فردی بلند قامت از پشت به همسرم حمله‌ور شد و با چاقو به گردن وی زد و از محل متواری شد و من هم از ترس به خانه مادرم فرار کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با بررسی مستندات باقیمانده در صحنه قتل و تحقیقات تخصصی پلیس از اطرافیان مقتول و اهالی محل، مشخص شد که شب حادثه فردی که ظاهرا” میهمان مقتول بوده به همراه مقتول در محل حادثه مشاهده شده و این در حالی بود که همسر مقتول هیچ گونه اظهاری در خصوص فرد یاد شده بیان نکرد، بنابراین همسر مقتول به عنوان مظنون اولیه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: همسر مقتول در تحقیقات و بازجویی‌های فنی کارآگاهان ویژه قتل در مقابل دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به اعتراف گشوده و اظهار داشته که قریب به 3 سال پیش تحت فشار  فامیل با مقتول در حالی که هیچ علاقه‌ای به وی نداشتم ازدواج کردم و همین عامل باعث شد تا با  میثم –م برادر شوهرم که 22 سال سن دارد، رابطه پنهانی ایجاد کرده و باهم به صورت مخفیانه ارتباط  برقرار کنیم.

حسن آبادی تصریح کرد: متهمه در ادامه بازجویی‌های ماموران اعتراف کرد که مدتی از رابطه مخفیانه ما گذشت تا اینکه به دلیل وسوسه‌های شیطانی و میل و علاقه شدید به میثم از یک سو و از طرفی دیگر داشتن احساس ناامنی از سوی شوهرم، تصمیم گرفتیم، مهدی را از سر راه برداریم، که نقشه شوم قتل وی را طرح‌ریزی کردیم.

این مسئول افزود: متهمه با طرح نقشه پلیدی، مبلغ 100 هزار تومان در اختیار میثم قرار داده تا نسبت به خرید یک قبضه چاقو اقدام کند که در شب وقوع قتل، به بهانه رفتن به پارک مقتول را از داخل منزل، بیرون کشانده و در یک موقعیت مناسب، برادر مقتول نیز به آنها ملحق شده و مقتول را با ضربات متعدد چاقو، به قتل رسانده و پس از آن به همراه قاتل از محل متواری می‌گردد.

وی تأکید کرد: بعد از کشف جسد مقتول از سوی پلیس قاتل در محل قتل حاضر شده و با شیون و زاری کردن قصد فریب ماموران را داشته که وی نیز مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر می‌شود، در تحقیقات اولیه ضمن تایید متهمه، بیان می‌دارد که به تنهایی مرتکب قتل برادرش شده است.

حسن آبادی گفت: قاتل صراحتا به قتل برادرش توسط ضربات متعدد چاقو اعتراف کرده و بیان داشته که نقشه قتل را مشترکا با همسر برادرش طراحی و پس از قتل نیز آلت قتل را داخل سطل  زباله شهرداری انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهامان به قتل، هر دوی آنها پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع  قضایی داده شده و با صدور  قرار بازداشت، روانه زندان شدند. قابل ذکر است که جمعی از اهلی منطقه در تماس با خبرنگار ما، از سرعت عمل و حساسیت و دقت  ماموران انتظامی به ویژه پلیس آگاهی و دایره قتل کمال تشکر و قدردانی داشته و خواستار برخورد شدیدتری باهنجار شکنان و کسانی که مخل امنیت و نظم و آرامش منطقه هستند شدند.