فرماندار ملارد:  کلنگ بوستان بانوان در ملارد به زمین زده شد
فرماندار ملارد:  کلنگ بوستان بانوان در ملارد به زمین زده شد

شهریاریها : محمد فردی عصر امروز در حاشیه کلنگ زنی بوستان بانوان در این شهرستان دزر جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث این بوستان یکی از مطالبات بانوان این شهرستان بود که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در مرحله احداث قرار گرفت. وی افزود: با احداث این بوستان علاوه بر این که خدماتی به بانوان […]

ملاردشهریاریها : محمد فردی عصر امروز در حاشیه کلنگ زنی بوستان بانوان در این شهرستان دزر جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث این بوستان یکی از مطالبات بانوان این شهرستان بود که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در مرحله احداث قرار گرفت.

وی افزود: با احداث این بوستان علاوه بر این که خدماتی به بانوان در این شهرستان ارائه می‌شود سرانه فضاهای سبز نیز با توسعه همراه می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: وجود مکان‌های تفریحی و رفاهی برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان یکی از ضروریات محسوب می‌شود لذا باید اقدامات اساسی را به منظور تسریع و تکمیل این گونه پروژ‌ه‌ها و طرح‌ها در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان انجام دهیم.

فردی با اشاره به این که این فضا مناسب سازی برای بانوان شده است افزود: این بوستان اختصاصی بانوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در راستای خدمات رسانی به بانوان در این شهرستان بوده است.

فرماندار ملارد گفت: بانوان نقش اساسی را در خانواده و به ویژه در تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این کشور دارند لذا باید زمینه‌های رفاه ‌و آسایش بانوان نیز در جامعه فراهم شود تا آنان با آرامش خاطر بیشتری به وظایف خود بپردازند.

فردی در ادامه سخنان خود از بخش‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران دعوت کرد تا با مشارکت در این گونه طرح‌ها، دستگاه‌های دولتی را یاری داده و در پیشبرد اهداف تعیین شده حضور فعال داشته باشند.

در این مراسم همچنین تابلو معرفی بخش‌های مختلف بوستان بزرگ شهدای اقتدار که در مدت سه سال و در زمینی به مساحت 13 هکتار ساخته خواهد شد نصب شده در میدان سه بانده شهر مارلیک رونمایی شد.