فرماندار ملارد: ساخت بیمارستان در شهرستان ملارد ضروری است
فرماندار ملارد: ساخت بیمارستان در شهرستان ملارد ضروری است

شهریاریها : محمد فردی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد اظهار داشت: جمعیت این شهرستان می‌طلبد، تا سرانه‌های درمانی و بهداشتی را افزایش دهیم. وی ادامه داد: توجه به توسعه سرانه‌های درمانی و بهداشتی این شهرستان یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید از سوی مسئولان به آن توجه […]

ملاردشهریاریها : محمد فردی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد اظهار داشت: جمعیت این شهرستان می‌طلبد، تا سرانه‌های درمانی و بهداشتی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: توجه به توسعه سرانه‌های درمانی و بهداشتی این شهرستان یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید از سوی مسئولان به آن توجه ویژه و اساسی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در روستاهای این شهرستان نیز باید مورد توجه قرار گیرد تأکید کرد: مردم در این شهرستان انتظار دارند تا کمبودهای بخش درمان هر چه سریع‌تر از سوی مسئولان مرتفع شود.

فرماندار ملارد توسعه بهداشت و سلامت را یکی از ضروری‌ترین عرصه‌های زندگی بشر عنوان کرد و گفت: البته اقدامات خوبی برای توسعه بهداشت و درمان این شهرستان از سوی مسئولان انجام شده است اما کافی نیست.

وی در این مراسم از مسئولان استانی خواست تا برای احداث بیمارستان در شهرستانی که بالغ بر 400 هزار نفر جمعیت دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود واگذاری مسئولیت و اختیار را برای هر مدیری ضروری و کارساز دانست و تصریح کرد: مدیران موفق باید با بررسی و شناخت کاستی‌ها و برنامه‌ریزی دقیق، به حل و فصل مشکلات بپردازند.

در این مراسم از زحمات دکتر سیدرضا مدیحی تجلیل و دکتر غلامرضا عسگری‌پور به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد معرفی شد.