فرماندار ملارد: رفع مشکلات عشایر در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گیرد
فرماندار ملارد: رفع مشکلات عشایر در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گیرد

شهریاریها : محمد فردی امروز در ملارد اظهار داشت: رفع مشکلات روستاییان و عشایر باید یکی از اولویت‌های مسئولان باشد چرا که با رفع مشکلات این قشر می‌توانیم به سمت توسعه و تولید بیشتر پیش برویم. وی ادامه داد: هنگامی که روستاییان و عشایر از هر لحاظی تأمین باشند می‌توانند بدون دغدغه به تولیدات بیشتر […]

ملاردشهریاریها : محمد فردی امروز در ملارد اظهار داشت: رفع مشکلات روستاییان و عشایر باید یکی از اولویت‌های مسئولان باشد چرا که با رفع مشکلات این قشر می‌توانیم به سمت توسعه و تولید بیشتر پیش برویم.

وی ادامه داد: هنگامی که روستاییان و عشایر از هر لحاظی تأمین باشند می‌توانند بدون دغدغه به تولیدات بیشتر دست پیدا کنند.

این مسئول با بیان این که ارائه خدمات به روستاییان و عشایر و رفع مشکلات آنان می‌تواند از مهاجرت‌های بی رویه روستاییان به شهرها نیز جلوگیری کند افزود: کمبود برخی از امکانات مشکلات بسیاری را برای عشایر و  روستاییان فراهم کرده است.

فردی در بخش دیگر از سخنان خود از کافی نبودن میزان سوخت عشایر در زمستان خبر داد و گفت: میزان سوخت عشایر به هیچ عنوان جوابگوی نیاز آنان نیست.

وی تأکید کرد: در حال حاضر خانواده‌های عشایر در نقاط مختلف این شهرستان به خصوص در روستاها وجود دارند و به فعالیت‌های مختلف دامپروری و کشاورزی می‌پردازند.

فردی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ارائه خدمات مطلوب در حوزه دامپزشکی به عشایر تأکید کرد و ادامه داد: ساماندهی و رفع مشکلات در این حوزه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: واکسینه شدن به موقع دام‌های عشایر به منظور کنترل بیماری‌ها بسیار ضروری محسوب می‌شود.