فرماندار ملارد: جاده از مهمترین مشکل و دغدغه مسئولان این شهرستان است
فرماندار ملارد: جاده از مهمترین مشکل و دغدغه مسئولان این شهرستان است
شهریاریها - فرماندار شهرستان ملارد گفت: با توجه به رشد روزافزون جمعیت و ترافیک در غرب استان تهران و محدوده این شهرستان، ملارد با مشکل جدی جاده و راه‌های ارتباطی روبرو است و این مسئله در آینده شدیدتر خواهد شد.

به گزارش شهریاریها ،جابر کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای دسترسی به نقاط مختلف و جابجایی این میزان جمعیت، نیاز به راه های دسترسی داریم اما چنین زیر ساختی نیست و در آینده در همین زمینه با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی یادآور شد: متاسفانه در گذشته در حوزه ایجاد زیر ساخت های ارتباطی و توسعه راه های دسترسی اتفاق خاصی رقم نخورد و در حد طرح هایی بود که بررسی و آماده شد اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاد.

کریمی اظهار داشت: از بدو حضور در شهرستان، روی این موضوع تاکید بسیار داشتیم و یکی از اولویت های ما مسیرهای دسترسی و احداث کمربندی هایی که شرق به غرب و شمال به جنوب را به هم متصل می کند و بار ترافیکی را در نقاط مختلف شهرستان را کاهش می دهد.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: شهرداری ها کارهایی را در درون محدوده شهری انجام می دهند و ما هم در خارج از محدوده به دنبال دریافت اعتبارات برای اجرای کمربندی ها هستیم.

وی اضافه کرد: بخشی از کارهای مطالعاتی برای احداث کمربندی ها انجام شده و در حال تکمیل است که انتظار می رود روند آغاز توسعه راه های دسترسی در این دوره رقم بخورد.

کریمی با بیان اینکه طرح های راه سازی یکی از پرهزینه ترین پروژه ها است، خاطرنشان کرد: برای احداث این کمربندی به اعتبارات سنگینی نیاز داریم که با اعتبارات کنونی قطع به یقین امکان پذیر نیست.

فرماندار شهرستان ملارد اعلام کرد: در تلاش برای انعقاد تفاهم نامه هایی با استان برای دریافت مجوز تامین اعتبار این طرح ها از محل مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

وی اضافه کرد: قول های مساعدی برای احداث فازهای تکمیلی کمربندی غربی و شرقی داده شده که به زودی گام به گام عملیاتی خواهد شد.