فرماندار ملارد تاکید کرد؛ عزم جدی برای باز آفرینی بافت های فرسوده ونا کارآمدی شهرستان ملارد
فرماندار ملارد تاکید کرد؛ عزم جدی برای باز آفرینی بافت های فرسوده ونا کارآمدی شهرستان ملارد

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان ملارد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری، نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد. به گزارش شهریاریها، در سخنانی گفت: اعتبارات خوبی برای باز آفرینی شهری به […]

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان ملارد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری، نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
به گزارش شهریاریها، در سخنانی گفت: اعتبارات خوبی برای باز آفرینی شهری به شهرستان ملارد اختصاص یافته و از آنجایی که در دو دهه گذشته با رشد جمعیت قابل توجهی روبه رو بوده ایم و اگر به فکر محلات ناایمن و ناکار آمد نباشیم در آینده شاهد آسیب های اجتماعی بسیاری خواهیم بود. فرماندار ملارد افزود: اگر به فکر بازسازی و بهسازی محل های ناایمن نباشیم قطعا شاهد آسیب اجتماعی و بزهکاری در آن مناطق خواهیم بود، در همین راستا طرح هایی صورت گرفته و باز آفرینی شهری و رنگ آمیزی شهری انجام گرفته و ستاد فعال شده است. وی تصریح کرد: جلسات بازآفرینی شهری به طور مستمر ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم تغییر و تحولی در شهر صورت بگیرد. توکلی کجانی اظهارداشت: ریشه اصلی عدم اجرای طرح هایی که مشاوران در شهرداری و اداره راه و شهر سازی ارایه داده اند، بیشتر اراضی قولنامه ای است.