فرماندار شهریار طی پیامی از زحمات ائمه جمعه قدردانی کرد
فرماندار شهریار طی پیامی از زحمات ائمه جمعه قدردانی کرد

شهریاریها : به مناسبت پنجم مردادماه سالروز تأسیس و اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره)، فرماندار شهریار طی صدور پیامی از زحمات ائمه جمعه این شهرستان قدردانی کرد.  به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس جوهری طی پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس و اقامه اولین نماز جمعه به فرمان رهبر کبیر انقلاب، از […]

جوهریشهریاریها : به مناسبت پنجم مردادماه سالروز تأسیس و اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره)، فرماندار شهریار طی صدور پیامی از زحمات ائمه جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس جوهری طی پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس و اقامه اولین نماز جمعه به فرمان رهبر کبیر انقلاب، از زحمات و تلاشهای ائمه جمعه شهریار، اندیشه، صباشهر و باغستان قدردانی کرد.

متن پیان بدین شرح است:

حجت الاسلام سالمی، مروج، موحدی نیا و سادات رسولی

امام جمعه شهریار، اندیشه، صباشهر و باغستان

سلام علیکم، خداوند منصب عابدان را نصیب نخبگانی می کند که هر جمعه در کلاس تربیت و تهذیب، ذکر و توجّه به خداوند، پیوند مخلوق با خالق، عبادت، تقوا، ایثار و معنویت از سایر بندگان خدا سبقت می گیرند،‌ نماز جمعه محل اجماع خوبان است، مستحکم ترین سنگر دفاع از اسلام و به فرموده امام راحل (ره) در راس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدمت به نمازجمعه خدمت به دین وتقواست.

هم اکنون که جنابعالی در کسوت امامت جمعه این کانون عظیم عبادی و سیاسی مشغول به خدمت بوده و تلاشهای فراوانی جهت اعتلای این فریضه الهی انجام داده اید، درآستانه 5 مرداد ماه سالروز تأسیس و اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره) بر خود فرض دانسته از زحمات جنابعالی و مجموعه صدیق ستاد نماز جمعه کمال تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منّان توفیقات روز افزون شما را مسئلت دارم.